سئو داخلی، اقداماتی برای بهینهسازی صفحات سایت برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو است. در این صفحه از سئو24 مقالات آموزش سئو داخلی و شرح ضروری ترین فاکتورهای سئو آن پیج را بخوانید.
تجربه کاربری و رابط کاربری (UX/UI) دو روی یک سکه هستند که طراحی محصول را بر عهده دارند. UI چیزی است که کاربر با آن درگیر است و UX به مسیر حرکت کاربر اشاره دارد. در این مطلب به تشریح فاوت رابط کاربری و تجربه کاربری پرداخته شده است.
گوگل برای جلوگیری از رتبه گرفتن و فعالیت سایت های اسپم آنها را در سندباکس sandbox قرار میدهد و این بازه زمانی ممکن است 3 تا 6 ماه طول بکشد.در این دوره گوگل به سایت رتبه خاصی نمیدهد و معمولا رتبه ها نوسان بسیار زیادی دارند و هدف این کار جلوگیری از ایجاد سایت های اسپم است که فقط با هدف کسب درآمد ایجاد شده اند.
در سئو سایت عوامل بسیار زیادی دخیل هستند و گوگل بیش از 200 فاکتور مختلف را برای رتبه دادن به یک سایت در نظر میگیرد. در این بخش از مطالب سئو24 نکات و فاکتورهای تاثیر گذار بر روی سئو را آموزش می دهیم.زمانی که کاربر عبارتی را سرچ میکند گوگل با استفاده از فاکتورهای مختلف نتایج را فیلتر کرده و بهترین نتایج را نمایش میدهد.
افزایش بازدید سایت میتواند از طریق خرید بازدید فیک یا از طریق روشهای طبیعی و تولید محتوی باشد که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.بازدید فیک شاید در ظاهر بتواند به رتبه الکسا کمک کند ولی گوگل این بازدیدها را تشخیص میدهد و رتبه سایت را به شدت افت میدهد.
متا توضیحات ممکن است در صفحه نتایج جستجو به نمایش در بیاید. متا توضیحات در شبکه های اجتماعی به نمایش در آمده و یکی از راهکارهای افزایش بازدید سایت است.
متا تگها به موتورهای جستجو موضوع محتوای صفحات سایت را اعلام میکنند. اطلاع موتورهای جستجو از موضوع صفحات بر سئو صفحات تاثیر میگذارد. متا تگها درون تگ Head در فایل Html درج میشوند.
نرخ پرش Bounce rate تعداد کاربرانی است که با سایت ارتباط برقرار نکرده و بدون تعامل با سایت از آن خارج شده اند و یکی از معیارهای اندازه گیری روند طراحی و اجرای سایت و بازاریابی محتوا سایت است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم
در این مقاله نحوه انتخاب نام مناسب برای محصولات نهایی و دسته بندی آنها و همچنین نام پوشه های سایت را توضیح خواهیم داد. هدف این مقاله ایجاد یک راهنمای مناسب برای اجتناب از تکرار کلمات کلیدی در ساختار سایت و در عین حال ایجاد یک نام توصیفی برای دسته بندی ها و محصولات نهایی در سایت است.
در این اینفوگرافی سعی شده است نکات اساسی و مهم در بهینه سازی آدرس سایت را بیان کنیم. هدف این مقاله این است که راهنمایی مناسبی جهت تولید آدرس سایت با معنی برای کاربر نهایی و گوگل ارائه دهد.