آموزش سئو خارجی

PBN چیست
PBN مخفف Private Blog Network است. این شبکه‌ها از وبلاگ‌ها یا سایت‌هایی تشکیل شده‌اند که برای افزایش رتبه سایت‌های دیگر در موتورهای جستجو به کار می‌روند. در این مقاله با PBN و مزایا و معایب آن آشنا می‌شوید.
پست مهمان چیست
پست مهمان چگونه می تواند به استراتژی های سئو ما کمک کند و آیا استفاده از آن از دیدگاه گوگل کار درستی است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ می دهیم.
لینکسازی چند لایه یا چند مرحله ای چیست
لینک سازی چند مرحله‌ای روشی در لینک‌سازی است که در آن برای لینک‌های سایت لینک می‌سازیم. هدف این کار قدرت بخشیدن به لینک‌هایی است که به صورت مستقیم به سایت داده شده‌اند تا page rank آنها افزایش پیدا کرده و به سایت اصلی منتقل شود. 
رپورتاژ آگهی چیست؟ و چه اهمیتی در سئو دارد؟
رپورتاژ آگهی، محتوایی است که با هدف معرفی کالا و خدمات یک شرکت تهیه شده و در سایت‌های معتبر نمایش داده می‌شود. از این رو سئو 24 با سال‌ها فعالیت در حوزه خدمات ضمن آگاهی از قواعد سئو رپرتاژهای متناسب با نیاز شما را تولید می‌کند.
روش های کاربردی افزایش ترافیک سایت
با مطالعه این مقاله، خواهید آموخت که چگونه با استفاده از روش های کاربردی و ترفندهای خلاقانه، ترافیک سایت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.
بک لینک چیست
بک لینک چیست؟ بک لینک به پیوندهایی گفته می‌شود که از سایتهای دیگر به سایت شما داده میشود. اما چرا بک لینک در سئو اهمیت دارد و آیا خرید و فروش بک لینک برای سئو مفید هستند یا به رتبه سایت ضرر می زند؟
آشنایی با فرضیه سطل سوراخ در لینک بیلدینگ
لینک بیلدینگ و ایده سطل سوراخ که به صورت فرضیه ای در زمینه لینک سازی و لینک های خروجی سایت مطرح می شود.
سوشال سیگنال چیست
نتیجه فعالیت در شبکه اجتماعی و تاثیر آن در سئو سایت و قرار گرفتن در رتبه های بالای گوگل، آیا شبکه های اجتماعی در سئو تاثیر گذارند؟

سئو خارجی چیست؟

سئو خارجی کلیه فعالیت هایی است که در خارج از سایت، برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل انجام می دهید. بهینه سازی سایت معمولاً به سئو داخلی و مواردی مانند ساختار سایت، محتوای سایت، سرعت سایت، بهینه سازی عکس های سایت و... اشاره دارد. اما سئو خارجی بطور کل موضوع متفاوتی است، در سئو خارجی مسئله ایجاد بک لینک، فعالیت در شبکه های اجتماعی، سئو محلی و موارد این چنینی است. به بیان ساده تر سئو خارجی به معنی بازاریابی برای سایت و تجارت آنلاین می باشد. با این تعریف بنظر می رسد که سئو خارجی بخش اعظمی از خواسته تمام مدیران سایت ها در تمام زمینه ها باشد. بدون توجه به اینکه شما یک سایت انتشار ویدئو رایگان را اداره می کنید و یا یک سایت فروشگاهی را مدیریت می نمایید، هدف نهایی شما از ایجاد سایت و سئو کردن آن افزایش مخاطبان سایت است. به این ترتیب بازاریابی محتوای تولید شده در سایت، برای شما از هر موضوع دیگری ارزشمندتر خواهد بود. چرا که با بازایابی محصولات تولید شده هزینه ای که بابت بازاریابی می پردازید به صورت مستقیم منجر به افزایش نرخ تبدیل سایت شما خواهد شد.

سئو خارجی Off Page SEO چیست؟/ مقدمه ای بر سئو خارجی

سئو خارجی- ایجاد آگاهی و اعتماد برای برند

وقتی که از سئو صحبت می شود همه ما قبل از هر چیزی به سئو داخلی فکر می کنیم، ایجاد یک محتوای بی نظیر و منحصر به فرد، ایجاد یک ساختار مناسب برای نمایش سایت در موبایل، افزایش سرعت سایت، همه این کارها بسیار مفید و موثر هستند. شاید اصطلاح محتوا پادشاه است در سئو داخلی را شنیده اید. این جمله به معنای اهمیت محتوا در سئو است. در سئو خارجی هدف ما این است که این محتوا را به مخاطب عرضه کنیم. سئو خارجی بدنبال مخاطب بلقوه برای محتوای تولید شده می گردد. و با تبلیغ برای مخاطب بالقوه سعی در افزایش تعداد مخاطب سایت و در نهایت بهینه سازی نرخ تبدیل سایت دارد. می توان گفت سئو داخلی و سئو خارجی دو روی یک سکه هستند و بدون یکی از این دو، دیگری بی فایده و بی اثر است.

شروع پروژه سئو خارجی

بدون شک همه ما می دانیم که برای تبیلغ یک محتوا، باید ابتدا یک محتوای با کیفیت وجود داشته باشد. در صورتیکه برای یک وب سایت و یا یک صفحه و یا حتی یک کالا تبلیغات کنید و محصول شما کیفیت مناسب را نداشته باشد، ضرر چنین تبلیغاتی بسیار بیشتر از عدم تبلیغ کردن است.

بعد از تولید محتوای مناسب یک تبلیغ اصولی باعث بهبود رتبه سایت خواهد شد. ایجاد بک لینک در سایت های مرتبط و تبلیغ در شبکه های اجتماعی به خودی خود به معروف تر شدن برند شما و افزایش اعتبار برند در بین مخاطبان منجر میشود. تصور کنید که بازاریابی برای یک محصول با توجه به بازخورد مشتریان چقدر ساده تر خواهد بود. شما تمام نقاط ضعف و قوت محصول خود را می دانید و بر اساس آن تبلیغات خود را ساماندهی می کنید. اما همین بازخورد های مخاطبان اگر در داخل سایت شما ارائه شود. به سایت صدمات جبران ناپذیری وارد می کند. بنابراین شما به سئو خارجی برای دریافت این نظرات در مکانی خارج از سایت نیاز دارید.

سئو خارجی علاوه بر تمرکز بر افزایش رتبه گوگل بر روی افزایش اعتبار برند نیز تمرکز دارد. شما باید بهترین سایت در صفحه نتایج جستجو باشید و این بهتر بودن تنها به مسائل تکنیکی باز نمی گردد، شما باید مقبولیت، کیفیت و ارتباط و سایر عوامل لازم دیگر را نیز در حد اعلا داشته باشید.

 اهمیت بک لینک در سئو خارجی

نمی شود انکار کرد که ایجاد بک لینک مهمترین پارامتر سئو خارجی است. لینک ها مانند چسبی هستند که وب سایت ها را به هم می چسبانند. موتورهای جستجو از لینک ها برای ارزش گذاری به یک محتوای خاص و یا یک سایت مشخص استفاده می کنند. (درست است که از لینک ها سوء استفاده های زیادی شده و مقالات بسیاری در باره عدم استفاده بیش از حد از بک لینک منتشر گشته است. اما همچنان دریافت لینک از یک سایت معتبر و مرتبط بهترین روش بهبود رتبه و اعتبار یک سایت است.) اگر رتبه گوگل برایتان واقعاً مهم است دریافت بک لینک با کیفیت بهترین ساز و کاری است که برای رسیدن به این هدف می توانید اتخاذ کنید.  بسیاری از کاربران از بی ارزش بودن دریافت بک لینک گله دارند و حتی به کاهش رتبه بعد از افزودن تعداد بک لینک های خود اشاره می کنند. باید توجه داشته باشید که سیاست های دریافت بک لینک به کلی تغییر کرده است. امروزه صرفاً رصد کردن لینکهای رقیب و دریافت بک لینک از تمام سایت هایی که رقبا از آن بک لینک گرفته اند کافی نیست. شما باید هنگام رصد لینک های رقبا به کیفیت لینک ها و انکر تکست anchor text لینک ها توجه کنید. سعی کنید نسبت استفاده از انکر تکست anchor text با کلمه کلیدی و کلمات مشابه را از رقبای برتر خود الگو بگیرید. اما هنگام انتخاب سایت برای درج بک لینک به این نکات توجه کنید:

  • درج بک لینک در کامنت سایت های غیر مرتبط و سایتایی که هزاران نفر بصورت اسپمی در آن کامنت ارسال می کنند ممنوع
  • درج بک لینک در امضاء فروم های بدون اتوریتی ممنوع
  • درج بک لینک در سایت هایی که تعداد بک لینک آنها در هر صفحه بیش از حد است ممنوع (بیش از 30 لینک)
  • درج بک لینک در سایت های نامرتبط ممنوع
  • درج بک لینک در سایتهایی که مخاطبان آن به خدمات و کالای شما علاقه ندارند ممنوع
  • درج بک لینک در سایت هایی که قبلا ً شما به آنها لینک داده اید ممنوع
  • درج بک لینک فقط با کلمه کلیدی اصلی ممنوع
  • دریافت بک لینک از تمام صفحات یک سایت ممنوع
  • دریافت بک لینک های زیاد با کمک تصاویر لینک شده ممنوع

اگر این موارد را رعایت کنید می توانید مطمئن باشید که لینک های که دریافت می کنید برای سایت شما ارزشمند خواهند بود.

شبکه های اجتماعی و نقش آنها در سئو خارجی

کمپین های شبکه های اجتماعی بصورت مستقیم بر روی رتبه سایت شما تاثیر نمی گذارند. اما فرصتی که شبک های اجتماعی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب بلقوه و مشتریان سایت به شما می دهد را نیز نباید فراموش کرد.

 فعالیت در شبکه های اجتماعی، تاثیر چندانی بر رتبه شما در جستجوی محلی در گوگل ندارد. حتی اگر شما در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب باشید. امکان انتقال این محبوبیت از شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجو بسیار کم است. بطور کلی نباید در شبکه های اجتماعی با هدف بهبود رتبه سایت فعالیت کرد. شما باید تمام توجه خود در شبکه های اجتماعی را بر روی افزایش ارتباط با مشتریان بگذارید و اینکار را با ایجاد محتوای جذاب می توان انجام داد. درج تبلیغات برای کاربران مرتبط، ایجاد پرسش درباره کالا و خدمات شرکت، ایجاد تبلیغ برای سایت و اعتبار آن، این روش ها به شما کمک می کند که حتی بدون تاثیر این فعالیت ها بر روی رتبه سایت بر میزان فروش سایت خود بیافزاید.

سئو محلی نوعی از سئو خارجی است

اگر یک کسب و کار محلی دارید سئو محلی یک ضرورت برای شما است. شما می توانید با کمک گوگل از مشتریان خود تقاضای ارسال نظرشان راجع به کالای خریداری شده را بدهید. اینکار تنها در صورتی که کالا و خدمات شما منجر به رضایت خاطر مشتریان شده باشد برای شما ارزشمند خواهد بود. این روش از سئو خارجی در واقع کارایی معادل روش های تبلیغ دهان به دهان در بازاریابی سنتی را دارد.

سئو خارجی بخشی از استراتژی سئو سایت شما است

تبلیغ کالا و خدمات با کیفیت به اندازه تولید کالا و خدمات با کیفیت اهمیت دارد. بدون آنکه کاربران از کیفیت محصولات شما آگاه باشند شما نمی توانید در تجارت خود موفق شوید. تولید و تبلیغات دو بخش جدا نشدنی در هر صنعتی می باشند. بخاطر داشته باشید که حتی بهترین سایت ها بدون مخاطب و خریدار ارزشی برای مدیران این سایت ها نخواهند داشت. سئو خارجی می تواند برای سایت های با کیفیت، مخاطب و خریدار مورد نظرشان را تامین کند.

برای سفارش سئو سایت خود، همین الان کلیک کنید.