اسکیما مارک آپ

اسکیما مارک آپ ها Schema Markup را با نام های مختلفی ممکن است ببینیم rich snippet یا Data structured یا mark up البته اسکیما مارک آپ ها  Schema Markup ریچ کارد ها را هم شامل میشوند. اما سئوال اصلی آن است که اسکیما مارک آپ Schema Markup چیست؟
اسکیما مارک آپ Schema Markup نمایش لینک صفحه ای از سایت در نتایج جستجو با داده های افزوده نسبت به سایر سایت های موجود در نتایج جستجو است.اگر بخواهیم تعریف بالا را کمی ساده تر بیان کنیم باید بگوییم که در واقع نمایش عکس، ستاره، قیمت کالا و مانند اینها در نتایج جستجو را اسکیما مارک آپ می گویند.     
اسکیما مارک آپ ها و نکات مرتبط با آنها در زمینه سئو
اسکیما مارک آپ را در سایت Schema.org میتوان یافت. در سایت اسکیما یک سری ساختار برای نمایش سایت در نتایج جستجو ارائه میشود. بکارگیری برخی از این ساختارها اجباری است. یعنی بدون آنها اسکیما بدرستی عمل نمی کند.
سایت اسکیما یک سری کد در اختیار کاربران قرار میدهد که در سایت بارگزاری کنند و در صفحه نتایج بصورت متفاوت ظاهر شوند.اما چرا باید بخواهیم سایت در نتایج جستجو بصورت متفاوتی دیده شود. یکی از مواردی که بسیار در بکارگیری اسکیما مارکاپ حائز اهمیت است. بالابردن نرخ کلیک است. با افزوده شدن اطلاعات اضافه به لینک سایت در نتایج جستجو لینک سایت در واقع بشدت در جذب مخاطب موثر عمل کرده و کاربر بیشتری را به سایت فراخوانی  می کند. با توجه به اصل بازاریابی: مخاطب بیشتر فروش بیشتر، استفاده از اسکیما مارک آپ در نهایت به افزایش فروش سایت منجر خواهد شد.
ساختار های اسکیما مارک آپ جلوه بصری سایت در نتایج جستجو را متحول می کنند. به این ترتیب سایت با ظاهری متفاوت در نتایج ظاهر میشود. از طرفی میتوان اطلاعات مفیدی را به لینک سایت در نتایج جستجو اضافه کرد. مثلا قیمت کالا را، این قبیل داده ها خود در جذب بیشتر مخاطب موثر هستند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

برای سفارش سئو سایت خود، همین الان کلیک کنید.