12 نکته سئو محلی که توسط شرکت های بزرگ اجرا می شوند

در این مقاله به نکاتی در باره سئو محلی local seo می پردازیم، که توسط شرکت های حرفه ای سئو بیان شده اند. در واقع این نکان توسط مدیران شرکت های مختلف بیان شده است.

  • 93 درصد از تجارت های آنلاین، تجارت خود را در موتورهای جستجو شروع کرده اند.
  • 75 درصد از کاربران هرگز به صفحات بعدی نتایج جستجوی گوگل مراجعه نمی کنند و تنها نتایج صفحه اول را بررسی می کند.
  • جستجو رتبه اول افزایش ترافیک، برای سایت های محتوا محور است و سیصد درصد از شبکه های اجتماعی در این زمینه جلوتر است.

این مقاله برای کسانی تهیه شده است که درباره سئو محلی اطلاعی ندارند ولی قصد دارند با آن بیشتر آشنا شوند و برای به کارگیری آن در سایت خود تصمیم گیری کنند. در ادامه 12 نکته از نکاتی که برترین متخصصان سئو در دنیا درباره سئو محلی بیان کرده اند را لیست کرده ایم.

در هنگام به کار گیری این نکات باید به خاطر داشته باشیدکه الگوریتم های گوگل مانند الگوریتم رنک برین و الگوریتم گوگل فرد  بر اساس یادگیری ماشینی عمل می کنند و شما همواره باید محتوای خود را براساس جدیدترین تغییرات در خواست مخاطبان ایجاد کنید. از طرف دیگر الگوریتم گوگل پنگوئن در بروز رسانی های اخیر خود بسیار پیشرفت کرده و با اطمینان می توان گفت که گوگل دیگر به لینک های غیر مفید اعتبار نخواهد داد. بنابراین در هنگام ایجاد بک لینک تنها از سایت های مرتبط و با کیفیت بک لینک تهیه کنید.

12 نکته سئو محلی که توسط شرکت های بزرگ سئو اجرا می شوند

1- سئو محلی را برون سپاری کنید

Chris Rodgers از شرکت Colorado SEO Pros که خود مدیر و مالک این شرکت نیز هست باور دارد که برای صرفه جویی در زمان و هزینه باید سئو سایت را برون سپاری کرد. او بیان می کند که اجرای فاکتور های سئو مانند تولید محتوا برای سئو داخلی می تواند برای مشتریان بسیار گران تمام شود و می توان با برون سپاری آن از میزان هزینه های آن کاست.

او همچنین معتقد است که با سپردن بخش های از سئو سایت مشتریان که به تخصص کمتری نیاز دارد به اشخاصی که در منزل کار سئو انجام می دهند می تواند برای شرکت و مشتریان بسیار به صرفه تر از انجام آن در شرکت باشد.

2- ایجاد صفحات فرود مختلف برای شرکت هایی که در چند منطقه شعبه دارند

Chris Everett مدیر و مشاور سئو در شرکت  Atlanta SEO Consultant باور دارد که شرکت هایی که در چندین منطقه جغرافیایی شعبه دارند و هر کدام از این شعبه ها می تواند مخاطب محلی بالایی را به خود جذب کند. می توانند برای هر یک از این مناطق در سایت خود صفحه ای ایجاد کرده  و آن را بهینه سازی کنند.

اما اگر شرکتی در منطقه ای فعالیت می کند که شهر های اطراف آن فاقد پنانسیل جمعیت لازم برای تاسیس شعب در آنها می باشد. می توان به جای ایجاد صفحات فرود مختلف ساکنان کلیه مناطق جغرافیایی محدوده مد نظر را در یک صفحه از سایت هدف قرار داد. Chris Everett باور دارد این شیوه برای افزایش ترافیک سایت موثرتر از سایر شیوه ها است.

3- استفاده از ابزارهای مناسب برای یافتن سایت های مرتبط برای گرفتن بک لینک از آنها

Chris Lara از شرکت Lara Master Creations می گوید که با توجه به اینکه نمی توان امر خطیر ایجاد لینک با کیفیت را به یک نرم افزار سپرد. می توان برای صرفه جویی در وقت و هزینه تولید بک لینک که برای سئو بسیار مهم است و از طرفی به دلیل آنکه ایجاد بک لینک باید به صورت دستی انجام شود، این کار بسیار وقتگیر می باشد. و می توان برای صرفه جویی در وقت از ابزارهایی برای یافتن سایت های مرتبط برای دریافت بک لینک استفاده کرد.

او همچنین باور دارد که می توان این امر را به شرکت سئو دیگر برون سپاری کرد و به این ترتیب می توان وقت و هزینه کمتری صرف تولید بک لینک با کیفیت کرد. نکته مهمی که باید در این باره به خاطر داشته باشید این است که هنگام تولید بک لینک کیفیت و ارتباط سایتی که از آن لینک دریافت می کنید از نظر سئو بسیار مهم است. بنابراین علاوه بر بررسی میزان ارتباط سایت مبدا، به کیفیت آن نیز توجه کنید.

4- نام دامنه ای که بیانگر برند شما باشد از نامی که معرف کار شماست موثرتر است

Will Guthrie از سایت Blue Laser Design باور دارد با وجود تمام منابعی که به استفاده از کلمه کلیدی در نام سایت تاکید می کنند. گوگل برای منحصر به فرد بودن اطلاعات ارزش بیشتری قائل است و نامی که معرف برند شما باشد تاثیر بهتری بر روی سئو خواهد داشت.

او باور دارد که نام دامنه باید منعکس کننده برند شما باشد و با این حال حوضه فعالیت شما را معرفی کند و در ضمن کوتاه و مختصر و راحت نیز باشد.

5- برای تولید محتوا برای سئو محلی از رقبای خود در سئو محلی الهام بگیرید

Erick Carlson از سایت WebTechs.Net می گوید که سئو سایت به شدت به کیفیت محتوای تولید شده وابسته است. اگر شما می خواهید که در سئو محلی رتبه بالایی داشته باشید قطعاً به محتوایی بسیار با کیفیت نیاز خواهید داشت.

اگر می خواهید محتوایی تولید کنید که هم مخاطب و هم گوگل برای آن ارزش قائل باشند رتبه های اول تا دهم گوگل را بررسی کنید و از آنها الهام بگیرید.

او همچنین بیان کرده است که برای موفقیت در سئو محلی برای هر کدام از کلمات کلیدی که در نظر دارید صفحاتی با 700-500 کلمه ایجاد کنید. مثلا برای کلمه کلیدی تعمیر لوله کشی یک صفحه اختصاص دهید. به این صفحه عکس اضافه کنید و عکس های صفحه را با کمک صفت ALT بهینه سازی کنید. بهترین روش این است که هر محصولی صفحه مجزای خود را داشته باشد که در آن ویژگی های محصول، عکس محصول و دسته بندی محصول درج شده باشد.

محتوای محلی برای سئو محلی

6- لیست کردن ویژگی های سایتهای معتبر و بهره گیری از آن در سئو محلی

Kyle Sanders از Complete Web Resources می گوید که برای سئو محلی باید لیستی از شرکت های معتبر در صنعت خود را تهیه کرده و سپس در گوگل برای کلمات کلیدی مد نظر خود جستجو کنید. سپس مشخص کنید که شرکت هایی که لیست کرده اید برای کلید واژه های شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل حضور دارند یا خیر!

با این روش شما می توانید لیستی از کلمات کلیدی را داشته باشید که با کمک تولید محتوا و دریافت لینک از سایت های معتبر رتبه آنها را در گوگل بالا ببرید و مخاطب خاص خود را به سایت جذب کنید. Kyle Sanders پیشنهاد می کند برای سئو کردن محتوایی که رقبای قدرتمند شما در آن حضور ندارند بر روی تولید محتوا تکیه کنید.

7- برای موفقیت در سئو محلی یک محتوای عالی ایجاد کرده و آن را برای گوگل قابل شناسایی کنید

Andrew Hagni  از  Byers Creativeباور دارد که سئو یک سایت برای موتورهای جستجو از ایجاد محتوا و سئو داخلی شروع می شوند. او می گوید که هیچ حقه جادویی در کار سئو سایت نیست و شما برای دریافت رتبه بالاتر در گوگل باید بهترین محتوا را نسبت به دیگران ارائه داده و سایت خود را به زیبایی طراحی کنید و به تجربه کاربری نیز در هنگام طراحی سایت توجه داشته باشید.

Andrew Hagni می گوید که هنگامیکه برای یک مشتری کار سئو را انجام می دهد یک چک لیست سئو تهیه می کند. که این چک لیست از ایجاد یک محتوای قدرتمند شروع می شود. شما نیز اگر محتوای با کیفیتی تولید کنید موتورهای جستجو و مخاطبان برای شما ارزش بیشتری قائل خواهند بود. و زمان ماندگاری کاربران در سایت شما افزایش خواهد یافت.

8- تقدیر نامه های رسمی در سئو محلی تاثیر زیادی دارند

Andrew Tuzson,   از  Evol Empire Creativeمعتقد است که گوگل برای تقدیر نامه های رسمی معتبر ارزش قائل است و رتبه سایت شما در سئو محلی تحت تاثیر این عامل قرار خواهد داشت. اما تقدیر نامه رسمی چیست؟ منظور از تقدیر نامه رسمی این است که از نام برند شما در حال حاظر در شبکه های اجتماعی و سایت های همکار نام برده شده باشد. اگر برند شما یا مشتریانتان از قبل در فضای مجازی مشهور باشد گوگل به سایت امتیاز بیشتری خواهد داد و سئو کردن سایت با سرعت بیشتری صورت می گیرد.

در ایران اغلب برند های خوراکی دارای چنین وضعیتی هستند و پیش از ورود به بازار اینترنت مخاطب خود در این فضا را به سمت نام برند خود جلب کرده اند.

درمورد سایت ها نیز تقدیر نامه آنها عبارت خواهد بود از میزان انتشار مقالات آنها در فضای مجازی، بنابراین مهم است که همواره در سایت خود مقالات بروز داشته باشید.

9- ترکیب بک لینک های معتبر با استفاده بهینه از کلمات کلیدی در سئو محلی جادو می کند

Gayatri Patel  از  Basic Brandingمی گوید که ترکیب دو استراتژی تولید محتوای با کیفیت و توجه به کلمات کلیدی در آن به خصوص رعایت به کارگیری کلمات کلیدی در متا تگ عنوان و متا تگ توضیحات و ترکیب این تکنیک با ایجاد لینک های با کیفیت می تواند رتبه گیری سایت شما با کلمات کلیدی دلخواه را افزایش دهد.

شما باید برای هر کدام از کلمات کلیدی اصلی سایت خود صفحه ای مستقل تولید کنید. هر کدام از صفحات سایت باید دارای متا تگ عنوان و متا تگ توضیحات مستقل با کلمه کلیدی مربوط به همان صفحه باشند. شما می توانید برای بهینه سازی بیشتر محتوای صفحات از لینک های داخلی نیز کمک بگیرید و با کلمات کلیدی به صفحات مرتبط لینک بدهید.

10 محتوای بی کیفیت و ضعف در تجربه کاربری به افزایش نرخ پرش می انجامد

Shailen Lodhia  از EXPRESEOمیگوید رتبه 1 گوگل بدون داشتن نرخ تبدیل مناسب و فروش بالا در سایت بی فایده و بی معنی است. هنگامیکه کاربران بعد از کلیک بر روی سایت بلافاصله از سایت خارج شده و تعاملی با سایت ندارند شما در سایت خود محتوای بی کیفیتی دارید و یا تجربه کاربری ضعیفی را در سایت ارائه می دهید. بدون داشتن محتوای مناسب و تجربه کاربری مثبت تمام تلاش شما برای سئو کردن یک سایت بیهوده و بی فایده خواهد بود.

برای سنجش میزان تاثیر محتوای سایت بر روی مخاطب می توان میزان مراجعه به صفحه تماس با ما سایت را مرجع قرار داد. زیرا که مراجعین به این صفحه با سایت شما تماس خواهند گرفت.

11- استفاده از شبکه کسب و کار خود برای دریافت بک لینک محلی

Steve Schawb  از  Digital Eel شبکه کسب و کار چیست؟ شما به عنوان مدیر یک کسب و کار با افرادی در حال معامله و ارتباط هستید این افراد برای ایجاد بک لینک محلی نقطه شروع مناسب هستند. اگر نمی دانید که از کجا شروع کنید کافیست دفتر تلفن شرکت را برداشته و به نام ها نگاهی بی اندازید. در این دفترچه شما خریداران محصول نهایی، فروشندگان و تولید کنندگان کالای اولیه، لیست همکارانی که با شما تعامل تجاری دارند، روزنامه ها و مجلات محلی که تبلیغات شما را منتشر کرده اند  را مشاهده می کند.

شما می توانید در بین این افراد، صاحبان سایت هایی را بیابید که برای دریافت بک لینک بسیار مناسب می باشند.

ثبت مکان کسب و کار خود در گوگل

12- با ثبت موقعیت جرافیایی شرکت خود در گوگل از سئو محلی بهره ببرید

Skyler Malley  از Firestarter SEO می گوید که هیچ تاکتیک خاصی برای ارتقاء سئو سایت وجود ندارد. شما برای ارتقاء سئو سایت خود باید مجموعه ای از عوامل را رعایت کنید. اما یکی از مهمترین روش های بهبود رتبه سایت استفاده از سئو محلی است. بنابراین سایت خود را در Google My Business ثبت کنید. محل شرکت خود را در نقشه گوگل درج کنید و در انتها در سایت خود آدرس و شماره تلفن خود را درج کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

برای سفارش سئو سایت خود، همین الان کلیک کنید.