لوکال سئو

لوکال سئو یا سئو محلی، بهینه سازی سایت برای جستجو های مرتبط با یک موقعیت جغرافیایی خاص است. هنگامیکه کاربری برای یک کسب و کار جستجو میکند برحسب موقعیت جغرافایی او کسب و کارهایی که به او نزدیک تر هستند به نمایش در میآیند.
مقالات آموزشی در مورد لوکال سئو Local SEO
در مقالات آموزش در مورد لوکال سئو Local SEO به اهمیت IP در تعیین موقعیت مکانی مخاطب میپردازیم و در مورد کسب و کارهایی که موقعیت جغرافیایی آنها برای مخاطب از اهمیت برخوردار است صحبت می کنیم.مواردی مانند نحوه ثبت کسب و کار خود بصورت محلی را بررسی خواهیم کرد. تحریم ایران و عدم امکان ثبت کسب و کار در سامانه گوگل Business و تاثیر آن در ثبت کسب  کار را مورد بررسی قرار داده و راهکارهای جایگزین برای ثبت کسب کار را معرف میکنیم.
پیشنهاد کلی برای کسب و کارهای محلی استفاده از سئو محلی است. با سئو محلی میتوان بسیار سریعتر به رتبه دلخواه رسید و مشتری را جذب نمود. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی هستند که تنها بصورت محلی میتوانند خدمات ارائه دهند. عدم استفاده از سئو محلی توسط چنین کسب وکارهایی کاملا بی معناست.
برای ثبت کسب و کار محلی باید محل کسب و کار خود را در نقشه گوگل ثبت کنیم. این کار خود دو مزیت دارد یکی آنکه داشتن رتبه در نقشه موجب میشود که سایت ما در صفحه اول گوگل دوبار به نمایش در بیایید. یکبار در نقشه و یکبار بصورت لینک در نتایج جستجو. دوم آنکه اگر کاربری در  محدوده جغرافیایی ما باشد نمایش لینک سایت ما در نقشه گوگل به افزایش نرخ کلیک کمک خواهد کرد. در ضمن شانس خرید در شرایطی که کاربر از نزدیکی خود به محل سایت مطمئن است بالاتر میرود. این مزایا باعث شده است که برخی سایت ها با آنکه کسب وکارشان محلی نیست از سئو محلی نیز استفاده کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

برای سفارش سئو سایت خود، همین الان کلیک کنید.