محتوای تکراری

محتوای بی کیفیت را به چند صورت تعریف کرده اند. محتوایی که حجم کمی دارد و اطلاعات مورد نظر کاربر را به او نمیدهد. محتوایی که بصورت کامل محتوای سایت دیگری را کپی کرده است و مواردی از این قبیل محتوای تکراری Duplicate Content یکی از مواردی است که بشدت بر سئو سایت میتواند تاثیر منفی بگذارد. علاوه بر آنکه الگوریتم هایی در گوگل وجود دارند که محتوای تکراری را میبابند و آنرا از نتایج جستجو حذف میکنند. محتوای تکراری موجب از دست رفتن مخاطب شده و نرخ خروج مخاطب از سایت را بالا میبرد.
آشنایی با محتوی تکراری Duplicate Content و تاثیرات منفی آن
وقتی از محتوای تکراری Duplicate Content صحبت به میان میاید منظور میتواند محتوایی باشد که صد درصد کپی شده باشد و یا حتی محتوایی که با دقت تمام تمام واژه های مقاله اصلی را با واژه های مشابه جایگزین کرده است.
نکته ای که در باره محتوا تکراری باید توجه داشت این است که مدتهاست که محتوای صد در صد اصیل وجود ندارد و محتواها در بخش هایی از خود اطلاعات سایر مقالات را ارائه میدهند.
در تحقیقات دانشگاهی شیوه ای به نام تحقیقات کتابخانه ای وجود دارد که در آن شما با توجه به محتوای چنیدن کتاب موضوعی را بررسی و تحلیل می کنید. اگر اینکار از نظر دانشگاه ها مشکلی ندارد قطعا از نظر گوگل هم مشکل ندارد.برای اجتناب از مشکلاتی که گوگل برای محتوای تکراری ایجاد میکند. میتوانید محتوای خود را از چندین وبسایت گرداوری کنید. افزودن نظرات و تجربیات خود به مقالات گرداوری شده نیز میتواند بسیار مفید باشد.
اگر سایتی مقاله شما را کپی کند چگونه میتوان از تنبیه گوگل اجتناب کرد؟ گوگل اعلام کرده است که براحتی میتواند مقاله کپی از اصل را تشخیص دهد با این حال در آدرس https://support.google.com/legal/answer/1120734 توضیحات کاملی برای گزارش سایت های متقلب داده شده است. توجه داشته باشید که گزارش یک سایت بعنوان کپی کننده مطلب میتواند به سایت خود شما صدمه بزند. چرا که ممکن است گوگل سایت معرفی شده را کپی کننده تشخیص ندهد. و سایت شما را بعنوان سایت استفاده کننده از سئو منفی جریمه کند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

برای سفارش سئو سایت خود، همین الان کلیک کنید.