تعرفه سئو

بسیاری از مدیران کسب و کارها به اهمیت فضای مجازی و اینترنت، به خصوص نقش پررنگ گوگل در تصمیم گیری های مردم پی برده اند، حتی قبل از اقدام برای طراحی یک سایت به فکر دیده شدن آن در صدر نتایج گوگل هستند. اولین و بزرگترین سوال ذهنی که برای هریک از این مدیران ایجاد می شود این است که بودجه لازم برای ارتقا رتبه سایت چقدر است؟ و پس از هزینه مهم ترین دغدغه آن ها اعتماد به یک شرکت معتبر برای انجام تعهدات خود است، با توجه به اینکه هیچ تعرفه ثابتی برای کارسئو وجود ندارد این اعتبار سنجی بسیار دشوار خواهد بود. بله درست است در کارهای خدماتی به خصوص سئو که کاری کاملا تخصصی محصوب می شود هیچ تعرفه ثابتی وجود ندارد و هر شرکت بر اساس میزان تخصصی که در این زمینه دارد و زمانی که برای به ثمر رساندن پروژه انجام می دهد تعرفه اعلام میکند. در ادامه توضیح نحوه روش های مختلف برآورد هزینه برای انجام خدمات سئو آمده است. 

قیمت سئو بر اساس کلیدواژه 

شیوه اعلام هزینه بسیاری از شرکت های سئو بر این اساس است که با توجه به کلیدواژه ای که شما به آنها معرفی میکنید اعلام هزینه می کنند. این کار نشان دهنده این موضوع است که این شرکت ها هنوز اطلاعات کافی در زمینه سئو ندارند که گوگل با توجه به چه معیارهایی رتبه یک سایت را بالاتر از سایت دیگر در نظر می گیرد. با این روش شرکت سئوکار خود را موظف میکند تا به هر نحو ممکن سایت را روی عبارت موردنظر بالا بیاورد. و مجبور خواهد بود برای اینکه بتواند به تعهدات خود عمل کرده باشد از روش های خطرناک و در اصلاح سئو سیاه استفاده نماید. در صورتی که صاحبان کسب و کار باید بدانند که این روش شاید باعث شود که به صورت موقت در صفحه اول گوگل قرار گیرند اما مطمئنا حضور آنها در صفحه اول گوگل نه تنها دائمی نخواهد بود بلکه از طریق گوگل جریمه خواهند شد و اثرات منفی سئو به مراتب بیشتر از اثرات مثبت آن خواهد بود.

قیمت براساس کلمه کلیدی

علاوه بر این موضوع معمولا مدیران شرکت ها بر حسب اطلاعات ناکافی در مورد کلمات کلیدی، انتخاب درستی برای کلمات کلیدی زمینه کاری خود نخواهند داشت و این به عهده شرکت سئو کار است که بتواند با تحلیل درست در بازار رقابت کسب و کار و تحقیق در مورد عباراتی که در زمینه فعالیت خاص بیشترین جست و جو را در میان کاربران دارد، بهترین پیشنهاد ها را در اختیار مشتری قرار دهد. با توجه به اینکه انتخاب کلمات کلیدی درست نیازمند صرف زمان و دقت زیاد است متاسفانه خیلی از شرکت های سئو کار که به صورت تک کلمه ای کار می کنند به این موضوع توجه کافی را ندارند. لازم به توضیح است این روش کار سئو به غیر از ایران در هیچ کجای دنیا کاربری ندارد!

راهکار وب 24 برای برآورد هزینه سئو

نحوه برآورد هرینه وب 24 به این صورت است که ابتدا وب سایت مورد نظر را بر اساس گستردگی عبارات کلیدی ، بازار رقابت زمینه فعالیت مورد نظر در فضای اینترنت و هدفی که مشتری دنبال می کند یک پکیج معرفی می نماید. هر پکیجی که به مشتری پیشنهاد شود شامل یک سری از خدمات و ضمانت ها می باشد که بعد از تحلیل و بررسی های اولیه برای مشتری ارسال می گردد. این روش به دلایل زیر از استاندارد بالایی برخوردار است:

  1. قبل از برآورد هزینه زمینه کاری مورد بررسی قرار می گیرد، لذا نسبتا از دقت بالایی برخوردار است.
  2. پکیج پیشنهادی حداقل پکیجی خواهد بود که نتیجه ی مطلوب را برای مشتری ایجاد خواهد کرد.
  3. بررسی اولیه موجب می گردد هزینه های اضافه برای خدماتی که قابل ارائه نباشد دریافت نشود.
  4. اگر پروژه ای با بودجه ی مشتری قابل انجام نباشد تیم کارشناس سئو 24 این موضوع را قبل از برآورد مطرح خواهد کرد.

برآورد زمان سئو

علاوه بر هزینه سئو ، بیشترین سوالی که برای مشتریان به وجود می آید ، این است که چه مدت زمان طول میکشد تا به رتبه دلخواه برسند ؟ 
پاسخ این است که هیچ شرکت و سئوکاری نمی تواند ضمانت کند که رتبه یک کلمه کلیدی را به جایگاه موردنظر برساند. زیرا اولا بهینه سازی وب سایت کاری است که مشمول زمان می شود و دوم اینکه ، تنها گوگل است که مشخص می کند که سایتی در چه زمانی در چه جایگاهی قرار گیرد. با این حال طبق تجربه ی طولانی مدت وب24 در برخی زمینه های کاری و تحلیل های اولیه می توان تخمین زد که حدودا چه زمانی برای دریافت نتیجه مطلوب لازم است.

سئو، پشتیبانی سئو

پشتیبانی سئو

سوال دیگری که ذهن بیشتر مشتریان را درگیر میکند این موضوع است که هزینه پشتیبانی سئو چگونه محاسبه می شود؟
در پاسخ به این دوستان اول این سوال مطرح می شود که پشتیبانی سئو چه معنایی دارد؟ آیا به این معناست که بعد از رسیدن به رتبه دلخواه، بدون اینکه کار روی وب سایت انجام پذیرد سایت در رتبه خود باقی بماند؟ چنین چیزی امکان پذیر نمی باشد، به دو دلیل : اول اینکه وقتی شما سئوی سایت را متوقف می کنید رقبای شما همچنان در حال سئوی وب سایت خود می باشند و شما در این بازار از آنها عقب خواهید ماند و دوم اینکه اگر حتی رقیبی در این کار نداشته باشید، گوگل به صورت مداوم در حال تغییر الگوریتم های خود می باشد. بنابراین اگر قرار است که یک وب سایت در رتبه خود باقی بماند و یا ارتقا رتبه داشته باشد مستلزم این است که به همان میزانی که قبلا روی این پروژه کار انجام میشده است، زمان گذاشته شود . بنابراین باید در پاسخ به این دوستان گفت که چیزی به نام پشتیبانی سئو وجود ندارد و در واقع هیچوقت کار سئو تمام نمی شود.

ضمانت سئو

و اما سوال آخر این است که با توجه به زمان و هزینه ای که مشتریان صرف می کنند چه ضمانتی وجود دارد تا به نتیجه مطلوب برسند. با وجود اینکه کسب نتیجه در سئو از پیش تعیین شده نیست و نمی توان آن را پیش بینی کرد، اما شرکت سئو 24 با توجه به تجربه کاری بالا و همچنین جلوگیری از هدر رفت زمان و هزینه مشتریان، این ضمانت را می کند که در صورت نرسیدن به نتیجه مطلوبی که در قرارداد ذکر می شود، کل مبلغ هزینه شده را عودت دهد.

ضمانت، گارانتی سئو

کارشناسان سئو24 با تحلیل و بررسی زمینه کاری شما و تحلیل و آنالیز رقبا و نیازهای مخاطب، راهکارها و استراتژی های مناسب سئو و بهینه سازی سایت را به شما ارائه می دهند و با دریافت بازخورد از نتایج در نهایت بهترین بازدهی لازم را برای شما رقم خواهند زد.

در نظر داشته باشید که هزینه سئو بر اساس وضعیت وب سایت، قدرت رقبا، هدف گذاری پروژه سئو، وضعیت تیم فنی و محتوایی شما و حجم کاری که باید برای پروژه انجام شود، مشخص می گردد. در صورتی تمایل دارید از هزینه های سئو و بهینه سازی سایت توسط سئو 24 مطلع شوید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای تغییر آماده اید؟

تیم تخصصی سئو24 علاوه بر ارتقا رتبه سایت شما در کلمات کلیدی مرتبط، مشاوره تخصصی نیز در زمینه بهبود نرخ تبدیل به شما ارائه خواهد داد. بنابراین همکاری با کارشناسان سئو تیم ما باعث خواهد شد ورودی سایت متناسب با استانداردهای زمینه ی کاری افزایش پیدا کند. به این ترتیب افرادی به سایت شما مراجعه خواهند که به دنبال محصول و یا خدمات شما باشند. کسب و کار شما علاوه بر دیده شدن نیاز به بازاریابی هدفمند دارد.
اگر برای موفقیت و افزایش فروش خود آماده هستید، همین حالا اقدام کنید :