ریچ کارد

ریچ کارد را اگر بخواهیم به زبان عامیانه توضیح دهیم میتوانیم بگوییم: نمایش بصری و جذاب یک سایت در نتایج جستجو در حالت جستجو با موبایل است. مثالا اگر با گوشی خودتان عبارت پیتزا را جستجو کنید در نتایج جستجو سایتی را بینید که یک عکس از یک پیتزای خوشمزه و لینک به سایت را قرار داده است.
ریچ کارد چیست و چگونه ایجاد می شود؟
ریچ کارد با هدف افزایش نرخ کلیک در موبایل ایجاد شده است. برخی معقدند که کم بودن نرخ کلیک در موبایل نسبت به کامپیوتر موجب ایجاد ریچ کارد ها شده است. ولی این مسئله از آن مسائلی است که بودن تائید گوگل نمی توان صحت و ثقم آن را بیان داشت.
ریچ کارد ها به سایت ها این امکان را می دهند که با افزودن یک سری کد به صفحات خود محصولات سایت را بصورت جذاب در نتایج جستجو به نمایش بگذارند. ریچ کارد ها یکسری قوائد اجباری و یک سری قوائد اختیاری برای تعیین نحوه نمایش محصولات دارند.اصولا هدف اصلی ریچ کاردها افزایش توجه مخاطب به برخی نتایج جستجو و دریافت کلیک بیشتر و افزایش فروش میباشد. با توجه به ورود فروش در این مبحث ریج کارد ها را گاهی در مقالات بازاریابی آنلاین نیز توضیح میدهند.
قاعدتا همه ما پذیرفته ایم که نحوه ارائه یک محصول در میزان مخاطب پسندی آن بسیار موثر است. نحوه ارائه محصولات سایت در صفحه نتایج جستجو در موبایل نیز قائدتا بر میزان کلیک و فروش محصولات تاثیر میگذارد. اگر بتوانیم با کمک ریچ کارد ها فروش محصولات خود را بیشتر کنیم. دلیلی برای انجام ندادن اینکار نخواهیم داشت.
نکته مهم در باره ریچ کاردها امکان گزارشگیری از آنها در وبمستر گوگل است. همانطور که میدانید وبمستر ابزار رایگان گوگل برای مدیران سایت و برنامه نویسان اندروید است. امکان گزارش گیری از ریچ کاردها در وبمستر به مدیران سایت در تعیین استفاده از ریچ کاردها و یا ویرایش نحوه نمایش محصولات در صفحه نمایش جستجو در موبایل کمک خواهد کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

برای سفارش سئو سایت خود، همین الان کلیک کنید.