درباره سئو 24

سئو 24 یکی از زیرمجموعه وب 24 است که در زمینه طراحی سایت – سئو و بهینه سازی سایت – بازاریابی اینترنتی و طراحی نرم افزارهای تحت وب فعالیت می‌کند. سئو 24 در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی سایت با هدف ترویج این علم در ایران و ارتقای سطح فرهنگ جامعه نسبت به سئو فعالیت می‌کند.

سئو 24 فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ در ایران آغاز کرده است و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و قدیمی در این حوزه شناخته می‌شود. دیدگاه ما در سئو 24 بر مبنای ارائه خدمات سئو به صورت درازمدت و هدفمند بر مبنای قوانین گوگل به مشتریان است. به همین دلیل فعالیت در زمینه سئو سیاه در شرایط کاری سئو 24 نیست و تمام فعالیت‌های ما بر مبنای سئو کلاه سفید انجام می‌شود. براساس همین رسالت، سئو 24 راهکارهای طولانی مدت و موثر برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. تیم سئو 24 علاوه بر فعالیت‌های سئو در داخل ایران سابقه همکاری با شرکت‌های خارج از ایران در کشورهای کانادا و آمریکا را داشته است و کارنامه موفقی نیز در این زمینه دارد.

چرا ما سایت‌ها را بهینه‌سازی می کنیم؟

ما دوست داریم شما را برای افزایش شهرت، بازدید و در آمدتان یاری کنیم تا بتوانید گام‌های مثبتی را در کسب‌وکارتان بردارید در نتیجه این همکاری باعث افتخار ماست. سئو 24 با توجه به اهداف مشتریان برنامه‌ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ انجام می‌دهد و به همین جهت بهترین بازدهی را از فعالیت سئو با وب 24 دریافت خواهید کرد. از جمله خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می‌دهیم عبارتند از:

  • تحقیق در زمینه کلمات کلیدی مخاطب هدف
  • بهینه‌سازی داخلی سایت از نظر تکنیکال و محتوایی
  • تحلیل رقبا
  • طراحی و تدوین استراتژی سئو
  • برنامه‌ریزی، تهیه و انتشار محتوا
  • تحلیل رفتار مخاطب
  • بررسی الگوریتم‌های گوگل و انطباق با آخرین تغییرات گوگل
  • بهینه‌سازی نرخ تبدیل
  • و...

کارشناسان باتجربه و متخصص سئو 24 می توانند بهترین راهکارها برای موفقیت در اینترنت را به شما ارائه دهند.

نمونه کارهای سئو 24

برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط سئو 24 و رتبه‌های به‌دست آمده می‌توانید کاتالوگ سئو ما را از طریق تماس با همکاران بخش فروش تهیه کنید. همچنین با مراجعه به صفحه نمونه کارهای سئو می توانید برخی از نمونه کارهای ما را مشاهده فرمایید.

 

چرا سئو 24؟

تحلیل نیاز مشتریتحلیل نیاز مشتری

از نظر تیم سئو 24 هر حوزه کاری استراتژی ویژه خودش را دارد. بنابراین طی جلسات مختلف با حضور تیم تخصصی، نیازهای مشتری بررسی و راهکارهای بهینه‌سازی مورد نیاز سایت ایشان بررسی می‌شود.

سادگیبرنامه ریزی

تیم تخصصی سئو 24 با استفاده از نتایج به‌دست‌آمده از تحلیل‌های انجام‌شده و در راستای پیشبرد اهداف مخاطب، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و براساس استانداردهای روز مراحل بهینه سازی سایت را مشخص می‌کند.

تعاملتعامل با مشتری

با استفاده از ابزارهای روز و در دسترس، همیشه ارتباط تیم سئو و مشتریان حفظ می‌شود و تمامی مراحل با تعامل طرفین پیش می‌رود. به این ترتیب مشتریان ما در جریان تمامی روال کار قرار می‌گیرند.

استاندارد سازیاستانداردسازی

تیم سئو 24 براساس نیازها و زمینه کاری مشتریان استانداردسازی محتوا و ساختارهای آن را انجام می‌دهد. دراین راستا به هیچ عنوان از راهکارهای اسپم و سئوی سیاه استفاده نمی‌شود. شاید این روند نسبتا طولانی به نظر برسد، ولی با توجه به اینکه استانداردسازی از پایه صورت می‌گیرد، تاثیرگذاری بیشتر و ماندگارتری خواهد داشت.

گزارش دهی تنظیم و ارسال گزارش‌های تحلیلی

تیم سئو 24 جهت اطلاع‌رسانی و بهبود سیستم سرویس‌دهی در بازه‌های مشخص به صورت منظم گزارش‌های تحلیلی از روند پروژه، کارهای انجام شده و برنامه‌های آتی تنظیم و برای مدیر پروژه ارسال می‌شود.

مراحل اجرای کار

شناخت نیازهای مشتری

در اولین گام نیاز مشتری را براساس زمینه کاری او بررسی کرده و میزان رقابت در حوزه کاری‌اش را تحلیل می‌کنیم.

 

مرحله اول

ارائه راهکار منحصربه‌فرد

بسته به میزان رقابت مشخص‌شده و تحلیل جزئی اولیه ،هزینه و حجم کاری پروژه تخمین‌زده می‌شود و براساس آن راهکار منحصر‌به‌فردی را برای بهینه سازی سایت به شما ارائه می‌کنیم.

مرحله دوم

شروع پروژه

در این مرحله قرارداد کاری براساس دو مرحله قبلی تنظیم و منعقد می‌شود.

مرحله سوم

تهیه گزارش اولیه

در این مرحله، بررسی وضعیت عمومی سایت شامل میزان بازدید، رتبه عبارات کلیدی و گزارش‌های دریافتی از ابزارهای تحلیلگر انجام شده و گزارش اولیه به مشتری ارائه می‌شود.

مرحله چهارم - فاز 0

بهینه‌سازی ساختار

ابتدا آنالیز ساختار سایت انجام شده و با استفاده از ابزارهای تحلیلگر خطاهای احتمالی مشخص می‌شود. در صورت امکان ساختار توسط تیم فنی سئو 24 شده و در غیر این‌صورت راهکار لازم به تیم فنی کارفرما اعلام می‌شود.

مرحله پنجم - فاز 1

بهینه‌سازی محتوا

بسته به زمینه کاری و اولویت کارفرما کلمات کلیدی استخراج شده و بهینه‌سازی‌های لازم روی هر یک از آنها انجام می‌شود. تولید محتوا، بهینه سازی محتوای قبلی و سایر فعالیت‌های لازم با هماهنگی کارفرما و در نظر گرفتن استانداردهای روز در همین مرحله انجام می‌شود.

مرحله ششم - فاز 2

سئو کلاه سفید

در طول مدت پروژه، تیم سئو 24 از بروز خطا در ساختار و محتوا پیشگیری کرده و تهدیدهای خارجی را کنترل می‌کند.

مرحله هفتم- فاز 3

سئو خارجی

در این مرحله سئو خارجی سایت تحلیل شده و در صورت نیاز بک‌لینک‌های لازم ایجاد می‌شود.

مرحله هشتم - فاز 4

تنظیم و ارسال گزارش‌ها

به ازای هریک از مراحل سئو، گزارش مقطعی از روند پروژه تنظیم شده و برای کارفرما ارسال می‌شود. در بازه‌های زمانی مشخص، بسته به نوع پروژه و حجم کاری گزارش‌های مقایسه‌ای هم تنظیم و تحلیل می‌شود.

 

مرحله نهم- فاز 5

سئو فعالیتی است باید پیوسته ادامه داشته باشد. به همین دلیل در طول مدت قرارداد 5 فاز فوق بسته به شرایط و زمینه کاری تکرار می‌شود.

تکرار فاز 1 تا 5