درباره سئو24

سئو 24 متعلق به مجموعه وب سایت های وب 24 است که در زمینه طراحی سایتسئو و بهینه سازی سایت – بازاریابی اینترنتی و طراحی نرم افزار های تحت وب فعالیت می کند. وب سایت فوق یکی از مجموعه وب سایت های این شرکت است که در زمینه آموزش سئو و بهینه سازی سایت با هدف ترویج این علم در ایران و ارتقا سطح فرهنگ جامعه نسبت به سئو فعالیت می کند.

سئو 24 فعالیت خود را از سال 1385 در ایران آغاز کرده است و به عنوان یکی از شرکت های پیشرو و قدیمی در این حوزه شناخته می شود. دیدگاه ما در سئو 24 بر مبنای ارائه خدمات سئو به صورت درازمدت و هدفمند بر مبنای قوانین گوگل به مشتریان است، به همین جهت فعالیت در زمینه سئو سیاه در شرایط کاری سئو24 نیست و تمام فعالیت های ما بر مبنای سئو کلاه سفید انجام می شود. به همین جهت است که سئو 24 راهکارهای طولانی مدت و موثر برای مشتریان خود ارائه می دهد. تیم سئو 24 علاوه بر فعالیت های سئو در داخل ایران سابقه همکاری با شرکت های خارج از ایران در کشورهای کانادا و آمریکا را داشته است و کارنامه موفقی نیز در این زمینه دارد.

چرا ما سایت ها را بهینه سازی می کنیم؟

ما دوست داریم شما را برای افزایش شهرت، بازدید و در آمدتان یاری رسانیم و در کل یک مورد مفید در تجارت تان واقع شویم، و این همکاری از جمله افتخارات ماست.  سئو 24 با توجه به اهداف مشتریان برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ انجام می دهد و به همین جهت بهترین بازدهی را از فعالیت سئو با وب 24 دریافت خواهید کرد. از جمله خدماتی که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم عبارتند از:

  • تحقیق در زمینه کلمات کلیدی مخاطب هدف
  • بهینه سازی داخلی سایت از نظر تکنیکال و محتوایی
  • تحلیل رقبا
  • طراحی و تدوین استراتژی سئو
  • برنامه ریزی، تهیه و انتشار محتوا
  • تحلیل رفتار مخاطب
  • بررسی الگوریتم های گوگل و انطباق با آخرین تغییرات گوگل
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • و...

کارشناسان باتجربه و متخصص سئو24 می توانند بهترین راهکارها برای موفقیت در اینترنت را به شما ارائه دهند.

نمونه کارهای سئو 24

برای مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط سئو24 و رتبه های بدست آمده می توانید کاتالوگ سئو ما را از طریق تماس با همکاران بخش فروش تهیه نمایید. همچنین با مراجعه به صفحه نمونه کارهای سئو می توانید برخی از نمونه کارهای ما را مشاهده نمایید.

 

چرا سئو24؟

تحلیل نیاز مشتریتحلیل نیاز مشتری

از نظر تیم سئو24 هر زمینه ی کاری استراتژی مختص به خود را دارد. بنابراین طی جلساتی و با حضور تیم تخصصی، نیازهای مشتری بررسی و راهکار بهینه سازی مورد نیاز سایت وی تحلیل می گردد.

سادگیبرنامه ریزی

تیم تخصصی سئو24 براساس نتایج تحلیل به دست آمده جهت پیشبرد اهداف مخاطب برنامه ریزی کرده و براساس استانداردهای روز مراحل بهینه سازی را مشخص می نماید.

تعاملتعامل با مشتری

با استفاده از ابزار روز و در دسترس ارتباط تیم سئو و مشتریان حفظ می شود و تمامی مراحل با تعامل طرفین پیش می رود. به این ترتیب مشتریان ما در جریان تمامی روال کار قرار می گیرند.

استاندارد سازیاستاندارد سازی

تیم سئو24 براساس نیازها و زمینه کاری مشتریان نسبت به استاندارد سازی محتوا و ساختار اقدام می نماید. دراین راستا به هیچ عنوان از راهکارهای اسپم و سئو سیاه استفاده نمی شود، لذا در شرایطی ممکن است این روند نسبتا طولانی به نظر برسد ولی با توجه به اینکه استانداردسازی از پایه صورت می گیرد تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

گزارش دهی تنظیم و ارسال گزارشات تحلیلی

جهت اطلاع رسانی و بهبود سیستم سرویس دهی تیم سئو24 در بازه های مشخص به صورت منظم گزارشات تحلیلی از روند پروژه، کارهای انجام شده و برنامه های آتی تنظیم و برای مدیریت پروژه ارسال می نماید.

مراحل اجرای کار

شناخت نیاز های مشتری

در اولین قدم نیاز مشتری براساس زمینه کاری وی بررسی می شود. و میزان رقابت زمینه کاری وی در موتورهای جستجو مورد تحلیل قرار می گیرد.

مرحله اول

ارائه راهکار منحصر به فرد

بسته به میزان رقابت برآورد شده و تحلیل جزئی اولیه هزینه و حجم کاری پروژه تخمین زده می شود و براساس آن راهکار منحصر به فرد جهت بهینه سازی سایت ارائه می گردد.

مرحله دوم

استارت پروژه

قرارداد براساس دو مرحله قبلی تنظیم و منعقد می گردد.

مرحله سوم

تهیه گزارش اولیه

بررسی وضعیت عمومی سایت شامل میزان بازدید، رتبه عبارات کلیدی و گزارشات ابزارهای تحلیلگر

مرحله چهارم - فاز 0

بهینه سازی ساختار

ابتدا آنالیز ساختار سایت صورت می گیرد و با استفاده از ابزارهای تحلیلگر خطاهای احتمالی مشخص می گردد.

در صورت امکان ساختار توسط تیم فنی سئو24 اصلاح می گردد و در غیر اینصورت راهکار لازم به تیم فنی کارفرما ابلاغ می شود.

مرحله پنجم - فاز 1

بهینه سازی محتوا

بسته به زمینه کاری و اولویت کارفرما کلمات کلیدی استخراج می گردد و اقدامات بهینه سازی نسبت به هریک صورت می گیرد.

تولید محتوا، بهینه سازی محتوای قبلی و سایر اقدامات در این خصوص با هماهنگی کارفرما و در نظر گرفتن استانداردهای روز در همین مرحله انجام می شود.

مرحله ششم - فاز 2

سئو کلاه سفید

در طول مدت پروژه تیم سئو24 از بروز خطا در ساختار و محتوا پیشگیری کرده و تهدیدات خارجی را کنترل می نماید.

مرحله هفتم- فاز 3

سئو خارجی

وضعیت سئو خارجی آنالیز می شود. در صورت نیاز بک لینک ایجاد می شود.

مرحله هشتم - فاز 4

تنظیم و ارسال گزارشات

به ازای هریک از مراحل سئو گزارش مقطعی از روند پروژه تنظیم می گردد و به اطلاع کارفرما می رسد.

در بازه های زمانی مشخص بسته به نوع پروژه و حجم کاری گزارشات مقایسه ای تنظیم و تحلیل می شود.

 

مرحله نهم- فاز 5

سئو فعالیتی است مداوم، لذا در طول مدت قرارداد 5 فاز فوق بسته به شرایط و زمینه کاری تکرار می شود.

تکرار فاز 1 تا 5