چرا سئو گردشگری؟

برای سئو در زمینه گردشگری لازم است تیم تخصصی روی سایت شما فعالیت کند. تیمی که علاوه بر آشنایی به تمامی پارامترهای روز گوگل به زمینه ی کاری شما نیز آشنا باشد. برای مثال اطلاع از اینکه در چه بازه ی زمانی کدام کلمات و یا عبارات کلیدی بیشتر جستجو می شوند می تواند نتایج به دست آمده از بهینه سازی سایت را برای آژانس گردشگری دگرگون کند. همچنین اگر تیم سئو از تغییرات روزانه الگوریتم ها و به روزرسانی های گوگل با خبر نباشد نمی تواند در زمان مناسب نتیجه ی مطلوب را اخذ نماید.

ارتقا رتبه آژانس گردشگری در گوگل

برای تمام کسانی که که آژانس گردشگری دارند اهمیت حضور در دنیای مجازی بسیار روشن است. همچنین رقابت در این عرصه برای تمامی آژانس ها یکسان نیست چرا که برخی به واسطه ی قدمت و جایگاه خود در دنیای واقعی مشتریان ثابت خود را به سایت هدایت نمایند. اما نکته ی اصلی این است که حتی آژانس های مطرح نیز نیاز دارند برای فروش پکیج های خود برای جذب مخاطب از برندسازی فراتر رفته و در عبارات کلیدی که نرخ تبدیل را افزایش می دهند نیز برای ارتقای رتبه سایت خود تلاش کنند.

اینکه آژانس گردشگری شما به ازای چه عبارتی در کدام رتبه ی گوگل جایگاه دارد می تواند سرنوشت کسب و کار شما را دگرگون کند. اینکه در چه بازه ی زمانی کلمات کلیدی شما به رتبه مطلوب برسد نیازمند بررسی دقیق است که با رصد کردن گزارشات گوگل و تحلیل صحیح و به موقع آن نتایج شگفت انگیزی کسب کرد.

ما چه کاری برای شما انجام می دهیم؟

در مرحله ی اول ساختار سایت شما بررسی و تمامی پارامترهای موثر در بالا آمدن سایت در گوگل تحلیل می شود. تیم سئو 24 در انتخاب عبارات کلیدی مناسب با نرخ تبدیل بالا به شما راهنمایی می دهد. همچنین با تعامل با تیم شما برنامه ریزی های مختلفی برای بهبود رتبه های سایت خواهد داشت.

تحلیل دوره ای براساس تغییر فصل ها، به روز رسانی های الگوریتم های گوگل و تغییر استراتژی های آژانس نیز برای پیشبرد هرچه بهتر اهداف پروژه صورت می گیرد.

سئو آژانس گردشگری، سئو سایت گردشگری

•    امکان مدیریت سئو وب سایت، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
•    تبدیل سایت ریسپانسیو برای افزایش سرعت رتبه گیری در گوگل
•    امکان درج نام،توضیحات،تگ و دیگر عناصر مهم در سئو
•    بهبود رتبه سایت در گوگل برای کلمات کلیدی تعیین شده
•    گزارش بهبود رتبه سایت
•    سئو تورها بر اساس نام تور، مقصد تور، نوع هواپیما، کشور مقصد و ...
•    افزایش میزان فروش با افزایش رتبه سایت در گوگل


با سئو سایت گردشگری میزان رزرو تورهای مسافرتی و در واقع میزان فروش سایت خود را افزایش دهید.


اهمیت سئو سایت گردشگری


چرا سایتی که در زمینه گردشگری فعالیت می کند باید به سئو فکر کند؟


سئو سایت گردشگری رتبه بالاتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای سایت شما به همراه خواهد داشت. با توجه به آن که سئو بر اساس کلمات کلیدی پر کاربرد انجام میشود هنگامیکه کاربران به دنبال واژه های مرتبط با سایت شما در گوگل جستجو کنند، سایت شما خواسته مخاطبان را براورده خواهد کرد به این ترتیب شما میتوانید مخاطبان بیشتری به سایت خود جذب کرده و این مخاطبان را براحتی میتوانید به مشتریان دائمی سایت خود تبدیل کنید. برای مثال هنگامیکه کاربران عبارت تور ترکیه را جستجو میکند سایت شما در صفحه اول گوگل ظاهر شده و تمام کاربرانی که قصد مسافرت به ترکیه را دارند. به سایت شما مراجعه خواهند کرد.

امروزه بسیاری از کاربرها از گوشی موبایل یا کامپیوتر شخصی برای پیدا کردن تور و مقصد گردشگری خود استفاده میکنند و حتی خرید انواع بلیط هم بصورت اینترنتی انجام میشود و مبدا جست و جوی اکثریت این افراد از موتور جست و جوی گوگل است و از طرفی رقابت میان شرکت ها بسیار زیاد است و برای اینکه سهم بیشتری از بازار داشته باشید باید بتوانید از طریق سئو سایت گردشگری خود بیشترین میزان میزان بازدید ارگانیک از گوگل را کسب کنید.


سئو رشد تجارت شما را ضمانت می کند


در یک سایت گردشگری درآمد فراوانی میتوان از رزرو تورهای مسافرتی داخلی و خارجی کسب کرد. با سئو کردن سایت بصورت حرفه ای همواره در رتبه های بالا در گوگل خواهد بود. و این موضوع باعث خواهد شد که شما همواره در دیدرس مخاطبان علاقمند قرار داشته باشد. با توجه به اینکه سئو یک روند دائمی است. مثلاً در فصل نوروز تور ترکیه و هنگامیکه نیاز ویزای صربستان لغو میشود تور صربستان تقاضای بیشتری پیدا میکند و سایت شما نیز با توجه به این تغییرات همواره برای جدید ترین نیاز های مخاطبان در رتبه های بالای گوگل قرار خواهد داشت. این قضیه باعث میشود که سایت شما همواره در مسیر رشد قرار داشته باشد.
در بازاریابی دیجیتال برای سایت های گردشگری سئو یکی از عوامل مهم افزایش تعداد مخاطبان و مشتریان سایت است.


سئو محلی برای سایت های گردشگری


آیا سئو محلی برای سایت های گردشگری موثر است؟ برای پاسخ به این سوال از خود بپرسید که آیا کاربری ممکن است در گوگل واژه پرواز به عتبات عالیات از مشهد در نوروز و یا تور ارزان استانبول از مشهد را جستجو کند. قطعاً در نوروز چنین واژه هایی بسیار زیاد جستجو میشوند. بنابراین اگر شما میتوانید در یک منطقه جغرافیایی خاص خدمات گردشگری را ارائه به دهید. سئو محلی میتواند برتری شما نسبت به رقبا باشد.
هنگام استفاده از سئو محلی حتماً محل شرکت خود را  در نقشه گوگل نیز ثبت کنید. اینکار به کاربران کمک می کند که در موبایل و مپ براحتی آدرس شما را یافته و برای رزرواسیون آفلاین به شما مراجعه کنند.


نکته: استفاده از schema information در صفحه اصلی سایت به افزایش نرخ کلیک سایت شما خواهد افزود.
نکته: آدرس و تلفن شرکت خود را در صفحه اصلی سایت قرار دهید.

نکته :گواهی ها و نماد های اعتماد سازی برای مشتری را در معرض دید او قرار دهید.


سئو سایت گردشگری را چگونه ارتقاء دهید


یکی از موارد مهم در سئو سایت های گردشگری ایجاد عنوان و توضیحات مناسب و با توجه به واژه های کلیدی کاربران است. تحلیلی درست کلمات کلیدی و ارائه یک راهکار سئو اصولی برای ماندگاری در رتبه های بالا برای پرکاربردترین کلمات کلیدی میتوان سئو سایت شما را براحتی ارتقاء دهد.
دسته بندی و تگ گذاری در سئو سایت های گردشگری
در سایت های گردشگری کلمات کلیدی وجود دارد که خود دارای زیر بخش میباشند. مثلا تور ترکیه میتواند دارای زیر شاخه مثل تور استانبول سه روزه و مانند آن باشد. دسته بندی و تگ گذاری در سایت های گردشگری باید براساس تحلیل کلمات کلیدی انجام شود. برای ایجاد دسته بندی و تگ ها در سایت گردشگری نکات زیر حیاتی میباشند:
•    برای کلمات کلیدی مهم مانند نام شهر های پربازدید در تورها صفحه فرود مناسب ایجاد کنید.
•    برای مناطق گردشگری صفحه فرود مجزا تهیه کنید.
•    برای هرکدام از صفحات ایجاد شده کلیه موارد سئو داخلی و سئو خارجی را رعایت کنید.
رعایت نکاتی مانند عناوین و محتوای منحصر به فرد در سایت های گردشگری بسیار حائز اهمیت است.


ایجاد صفحات فرود در سایت گردشگری


در سئو سایت گردشگری شما به صفحاتی نیاز دارید که همواره کاربران را با سایت شما در تعامل نگه دارد که به این صفحات در اصطلاح صفحه فرود یا Landing Page  گفته میشود و شامل اطلاعات جامعی در مورد کلمه کلیدی شماست.اگر شما قصد دارید که توری به ترکیه ارائه دهید. ایجاد یک صفحه در بلاگ سایت و ارائه توضیحات در مورد شهرهای مختلف و آب و هوا و جاذبه های گردشگری و همچنین واحد پولی و هزینه های ضروری بسیار اهمیت دارد. توضیحاتی درباره آداب و رسوم مردم ترکیه و ریشه های آن نیز میتواند برخی کاربران را جذب کند.
شما باید در سایت خود در مخاطبان علاقه ایجاد کنید که تور مد نظر شما و مد نظر خودشان را تهیه کنند و اینکار با ارائه اطلاعات در سایت میسر خواهد شد.
صفحات فرود باید از نظر سئو تمام اصول را رعایت کنند. تبلیغ محتوای تولید شده نیز از اهمیت بالایی قرار دارد.

نکته : در حالت کلی بهتر است برای هر کلمه کلیدی یک صفحه فرود اختصاصی داشته باشید و آن صفحه را برای کلمه کلیدی مورد نظر بهینه سازی کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید.

اگر آژانس گردشگری دارید برای پیشرفت همین حالا اقدام کنید

همانطور که می دانید در حال حاضر افراد برای انتخاب مقاصد گردشگری از گوگل استفاده می کنند پس اگر در اینترنت فعال نیستید از همین امروز اقدام کنید. حتی اگر وبسایت شما برای دیده شدن در نتایج گوگل بهینه نیست می توانید سفارش طراحی سایت گردشگری دهید و حتی همزمان نسبت به اقدامات سئو شروع کنید. کاربران اینترنت و اهمیت معرفی کسب و کار شما در دنیای مجازی روز به روز در حال افزایش است پس فرصت را غنیمت بشمارید و هرچه سریعتر برای موفقیت دست به کار شوید.

برای آنکه بتوانیم سفارش شما عزیزان را بهتر بررسی کنیم، موارد زیر را در تکمیل فرم سفارش حتما در نظر داشته باشید:
  • 1. اگر وبسایت دارید و یا وبسایتی برای نمونه مد نظر شما است حتما آدرس آن را درج نمایید.
  • 2. در بخش توضیحات تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را به صورت کامل و ساده شرح دهید.

پر کردن فیلد های (*) دار الزامی می باشد.