سئو سایت نیازمندی

بهینه سازی سایت نیازمندی

با توجه به اینکه سایت های نیازمندی از لحاظ محتوا محدودیت ندارند و بسیاری از آگهی دهنده‌ها برای درج محتوا از استانداردهای سئو مطلع نیستند. بهینه سازی سایت های نیازمندی نسبت به سایر وبسایت‌ها مشکل تر خواهد بود. این تصور که داشتن یک سایت نیازمندی شما را ثروتمند می‌کند، یک توهم بی‌اساس است. همانطور که می‌دانید صدها سایت نیازمندی وجود دارد که متروک مانده و مدیران آنها سالانه هزینه‌های زیادی برای نگهداری این وبسایت‌ها پرداخت می‌کنند بدون آنکه بدانند سایر سایت‌های هم صنف آن‌ها چه راهکاری را پیش گرفته‌اند.

بهترین روش برای بهبود وضعیت سایت نیازمندی به کارگیری یک تیم تخصصی سئو برای ارائه‌ی راهکارهای اصولی و بهینه سازی سایت براساس استراتژی‌های یک وبسایت نیازمندی است.

 

سئو سایت نیازمندی، سئو سایت آگهی

 

سایت های نیازمندی جزء پرسودترین سایت‌ها هستند. این سایت‌ها با حداقل نیاز به فعالیت مدیران سایت بیشترین درآمد را برای آن‌ها به همراه دارند. این موضوع باعث می‌شود که تعداد رقبای شما بسیار زیاد باشد. مخاطبان خدمات سایت شما برای یافتن سایت‌های مد نظر خود از گوگل و دیگر موتورهای جستجو استفاده خواهند کرد.
سئو سایت نیازمندی یک ضرورت برای این سایت‌ها است. شما با دریافت حق ثبت نام یا دریافت تبلیغات می‌توانید درآمد کسب کنید. داشتن یک رتبه بالا در گوگل الزامی است. به صراحت می‌توان گفت که سایت نیازمندی که برای کلمات کلیدی اصلی در صفحه اول گوگل نباشد عملا درآمدی هم ندارد.
بازاریاب‌های حرفه‌ای، بازاریابی خدمات ارائه شده در سایت نیازمندی را براساس سئو سایت تبیین می‌کنند و سپس سعی می‌کنند با استفاده از کانال‌های دیگر بازایابی، مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی به بازاریابی مجدد کاربران سایت اقدام کنند.

اهمیت سئو سایت نیازمندی در چیست؟

سایت های نیازمندی بازه‌های کوتاهی را برای تاثیر روی مخاطب در اختیار دارند. به عنوان مثال شما مشخصات خدماتی را در سایت خود درج می‌کنید که به یک متخصص نیاز دارد و این سایت تنها دو هفته برای جذب متخصص زمان دارد. بدین ترتیب زمان شما برای تامین نیازمندی این مشتری محدود است و باید در بازه زمانی بسیار کوتاهی مخاطب واقعی علاقه‌مند را به سایت جذب و او را به مشتری تبدیل کنید.
یکی از مزیت های سئو حرفه ای در سایت نیازمندی افزایش نرخ تبدیل مخاطبان است.
یک سایت نیازمندی که به‌درستی سئو شده باشد می‌تواند به‌راحتی درآمد بالایی از صاحبان مشاغل و از مراجعین برای استفاده از خدمات سایت دریافت کند. این سایت‌ها همچنین می‌توانند از تبلیغات نیز درآمد بالایی کسب کنند.
لازمه رسیدن به این اهداف مالی رسیدن به رتبه‌های بالای گوگل در کلمات کلیدی پر کاربرد است تا صاحبان مشاغل، جویندگان خدمات و سایت‌هایی که به‌دنبال ارائه تبلیغات هستند، به‌راحتی در گوگل سایت شما را یافته و از خدمات سایتتان استفاده کنند. طبعاً با افزایش تعداد مخاطبان سایت، شما به‌راحتی می‌توانید بر میزان مشتریان خود نیز بیافزایید.

سئو سایت نیازمندی چگونه انجام می شود؟

سایت نیازمندی به دو صورت اصلی تهیه می‌شود. اول: سایت‌هایی که تمام اطلاعات آن توسط مدیران سایت درج می‌شوند. دوم: سایت‌هایی که مخاطبان نیز می‌توانند اطلاعات خود را در سایت درج کنند.
به طور کلی پیشنهاد ما این است که حتی اگر می‌خواهید کاربران امکان درج اطلاعات را داشته باشند، راهکاری برای بررسی این اطلاعات قبل از انتشار داشته باشید. شما مسئول محتوای سایت خود هستید و اگر کاربران شما در سایت از عباراتی نامناسب استفاده کنند، شما باید پاسخگو باشید و اعتبار سایت شما خدشه‌دار خواهد شد.
بنابراین فارغ از مسائل سئو نیز باید مدیریت انتشار محتوا توسط افراد معتبر انجام شود. اما برای سئو کردن این محتوا چه باید کرد:

گام اول: تحقیق کلمات کلیدی

در ابتدا گفتیم که سایت های نیازمندی، بسیار ساده مدیریت می‌شوند. اما این بخش یعنی تحقیق کلمات کلیدی در سایت نیازمندی بیش از سایر سایت‌ها نیاز به صرف وقت و زمان دارد. چراکه شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کلیه مشاغلی که در سایت ثبت می‌کنید را بررسی کنید. نیاز کاربران را یافته و بر اساس آن محتوای خود را بهینه سازی کنید.
پیشنهاد ما این است که ابتدا یک اصل کلی برای درج محتوا در هر زمینه شغلی ایجاد و سپس تمام مشاغل آن رده را طبق آن ویرایش کنید. به این ترتیب سایت شما دارای یک استاندارد مناسب از نظر گوگل و مخاطب نهایی خواهد بود.  
در تحقیق کلمات کلیدی موارد زیر را به خاطر داشته باشید
1-    کلمات کلیدی در سایت های نیازمندی  دارای بازه‌های زمانی کوتاه و تکرار شونده هستند. این بازه‌های زمانی با توجه به نوع آگهی متفاوت است.
2-    کلمات کلیدی طولانی Longtail و کلمات کلیدی LSI در سایت نیازمندی به فراوانی توسط کاربران به کار می‌رود. زیرا که کاربران اصولاً به‌دنبال یک فیلد کاری مشخص برای خود هستند.
3-    کلمات کلیدی مورد استفاده توسط سایت‌های رقیب را تحلیل و استفاده کنید.

گام دوم: تحلیل رقبا

سایت های نیازمندی شباهت ظاهری زیادی به هم دارند، این مسئله به دلیل کپی شدن کل سایت توسط رقبا در این صنف است. منظور ما از تحلیل رقبا کپی کردن کل سایت رقبا نیست. اگر سایتی در صنف شما کاربر زیادی دارد شما نمی‌توانید صرفاً با کپی کردن ظاهر آن نصف مخاطبان را از آن خود کنید.
هدف از تحلیل رقبا در سئو یافتن راهکاری برای پیشی گرفتن از رقیب است که قطعاً برای دسترسی به این هدف نمی توان سایت رقیب را کپی برداری کرد. در تحلیل رقبا به این موارد توجه کنید.
1-    دسته بندی مشاغل و آگهی‌های مختلف به چه صورت است.
2-    آیا شما می‌توانید آگهی مد نظر خود را به‌راحتی در سایت پیدا کنید یا یافتن دسته بندی اصلی که شما را به آگهی مد نظر هدایت کند دشوار است.
3-    منوی سایت دارای چه آیتم‌هایی است. آیا سایت لینک‌های خود در صفحه اول را در منو تکرار کرده‌است.
4-    تعداد آگهی درج شده در سایت چقدر است.
5-    چه فیلدهای کاری در سایت وجود ندارد.
6-    آیا سایت به مشتریان اجازه درج اطلاعات می‌دهد یا خیر
7-    برای آگهی‌های مختلف آیا عکس مرتبط در سایت وجود دارد یا خیر.
8-    کلمات کلیدی سایت به چه صورت انتخاب شده‌اند.
9-    راهکار سایت برای کلمات کلیدی ترند شده در زمینه نیازمندی‌ها چیست
10-  راهکار سایت برای ترغیب کاربران به ثبت نام در سایت چیست
11-  دکمه‌های ثبت نام در سایت با چه رنگ و چه اندازه‌ای طراحی شده‌اند.
12-  کلمات کلیدی برای دریافت بک لینک چگونه انتخاب شده‌اند.
13-  برای یافتن یک آگهی جستجو کرده و نحوه نمایش آگهی در صفحه جستجو را بررسی کنید.
با تحلیل این موارد شما می‌توانید به‌راحتی نقاط قوت و نقاط ضعف سایت رقیب را شناسایی کرده و با تولید محتوایی بهتر از او رتبه‌ای بهتر در گوگل بدست آورید.

گام سوم: تبلیغات و ایجاد بک لینک

سایت های نیازمندی کمترین مشکل را در این زمینه دارد. اغلب مشتریان شما خود دارای وب سایت و وبلاگی مرتبط با محتوای مدنظر هستند. بنابراین به‌سادگی می‌توان نسبت به ایجاد بک لینک اقدام کرد. اما یک مشکل نیز وجود دارد. مشتریان سایت های نیازمندی اغلب در سایت خود دچار مشکل سئو هستند. بنابراین باید سایت‌های معتبر را نیز یافت که در آنها نیز لینک تبلیغاتی و لینک‌های معتبر ایجاد کرد.
در هنگام تولید بک لینک برای سایت های نیازمندی به این نکات توجه کنید:
1-    بک لینک را برای عنوان مطلب و تخصص مورد نطر ایجاد کنید.
2-    ابتدا برای تمام موارد موجود در سایت بک لینک با کلمات کلیدی را ایجاد و سپس نسبت به ایجاد بک لینک با سایر عبارات اقدام کنید.
3-    هنگام ترند شدن یک نیازمندی, آگهی مرتبط در سایت خود را بولد Bold کرده و در صفحه اصلی سایت قرار داده و محتوای مرتبط با آن را تولید کنید.
4-    مدت زمانی که کاربران بدنبال یک آگهی در سایت شما خواهند گشت کوتاه خواهد بود. با افزایش تعداد بک لینک در شبکه های اجتماعی تعداد کاربران سایت خود را افزایش دهید و سعی کنید از بک لینک های تبلیغاتی نیز استفاده نمایید.


نکته: به هیچ عنوان در سایت های بی ارزش و نامرتبط لینک ایجاد نکنید.

تیم سئو 24 چگونه سایت نیازمندی شما را بهینه سازی می کند؟

تیم سئو 24 با داشتن دانش فنی بالا در زمینه ساختار وبسایت و آگاهی از پارامترهای موثر در نتایج گوگل نسبت به بهینه سازی سایت های نیازمندی به صورت حرفه‌ای عمل می‌کند. البته همانطور که توضیح داده‌شد، ساختار سایت می‌بایست بسیار دقیق بهینه سازی شده‌باشد که تیم سئو24 با داشتن برنامه نویسان مجرب نسبت به بازنویسی سایت آگهی شما اقدام می‌کند. در بسیاری از مواقع همین یک اقدام، شما را به رتبه‌های بالای گوگل نزدیک می‌کند. پس از آن با ارائه‌ی راهکارهای استاندارد و در عین حال ساده بهینه سازی محتوا را انجام داده و سپس با تعیین استراتژی‌های متفاوت نتایج سایت شما را دگرگون خواهیم کرد.

 

برای آنکه بتوانیم سفارش شما عزیزان را بهتر بررسی کنیم، موارد زیر را در تکمیل فرم سفارش حتما در نظر داشته باشید:
  • 1. اگر وبسایت دارید و یا وبسایتی برای نمونه مد نظر شما است حتما آدرس آن را درج نمایید.
  • 2. در بخش توضیحات تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را به صورت کامل و ساده شرح دهید.

پر کردن فیلد های (*) دار الزامی می باشد.