سئو سایت نیازمندی

بهینه سازی سایت نیازمندی

با توجه به اینکه سایت های نیازمندی از لحاظ محتوا محدودیت ندارند و بسیاری از آگهی دهنده ها برای درج محتوا از استانداردهای سئو مطلع نیستند بهینه سازی سایت های نیازمندی نسبت به سایر وبسایت ها مشکل تر خواهد بود.این تصور که داشتن یک سایت نیازمندی شما را ثروتمند می کند یک توهم بی اساس است. همانطور که می دانید صدها سایت نیازمندی وجود دارد که متروک مانده است و مدیران آنها سالانه هزینه های زیادی برای نگهداری این وبسایت ها پرداخت می کنند. بدون آنکه بدانند سایر سایت های هم صنف آنها چه راهکاری را پیش گرفته اند.

بهترین روش برای بهبود وضعیت سایت نیازمندی به کار گیری یک تیم تخصصی سئو برای ارائه ی راهکارهای اصولی و بهینه سازی سایت براساس استراتژی های یک وبسایت نیازمندی است.

سئو سایت نیازمندی، سئو سایت آگهی

سایت های نیازمندی جزء پر سودترین سایت ها هستند. این سایت ها با حداقل نیاز به فعالیت مدیران سایت بیشترین درآمد را برای آنها به همراه دارند. این موضوع باعث می شود که تعداد رقبای شما بسیار زیاد باشد. مخاطبان خدمات سایت شما برای یافتن سایت های مد نظر خود از گوگل و دیگر موتورهای جستجو استفاده خواهند کرد.
سئو سایت نیازمندی یک ضرورت برای این سایت ها است. شما چه بخواهید با دریافت حق ثبت نام و یا دریافت تبلیغات درآمد کسب کنید. داشتن یک رتبه بالا در گوگل الزامی است. به صراحت میتوان گفت که سایت نیازمندی که برای کلمات کلیدی اصلی در صفحه اول گوگل نباشد عملا درآمدی هم ندارد.
بازاریاب های حرفه ای، بازاریابی خدمات ارائه شده در سایت نیازمندی را براساس سئو سایت تبیین می کنند و سپس سعی می کنند با استفاده از کانالهای دیگر بازایابی، مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی به بازاریابی مجدد کاربران سایت اقدام کنند.
 

اهمیت سئو سایت نیازمندی در چیست


سایت های نیازمندی بازه های کوتاهی را برای تاثیر روی مخاطب در اختیار دارند. به عنوان مثال شما مشخصات خدماتی را در سایت خود درج می کنید که به یک متخصص نیاز دارد و این سایت تنها دو هفته برای جذب متخصص زمان دارد. بدین ترتیب زمان شما برای تامین نیازمندی این مشتری محدود است و باید در بازه زمانی بسیار کوتاهی مخاطب واقعی علاقه مند را به سایت جذب و او را به مشتری تبدیل کنید.
یکی از مزیت های سئو حرفه ای در سایت نیازمندی افزایش نرخ تبدیل مخاطبان میباشد.
یک سایت نیازمندی ها که بدرستی سئو شده باشد می تواند براحتی درآمد بالایی از صاحبان مشاغل و از مراجعین برای استفاده از خدمات سایت دریافت کند. این سایت ها همچنین می توانند از تبلیغات نیز درآمد بالایی کسب کنند.
لازمه رسیدن به این اهداف مالی رسیدن به رتبه های بالای گوگل در کلمات کلیدی پر کاربرد است. تا صاحبان مشاغل، جویندگان خدمات و سایت هایی که بدنبال ارائه تبلیغات هستند براحتی در گوگل سایت شما را یافته و از خدمات سایت شما استفاده کنند. طبعاً با افزایش تعداد مخاطبان سایت شما براحتی می توانید بر میزان مشتریان خود نیز بیافزایید.


سئو سایت نیازمندی چگونه انجام میشود


سایت نیازمندی به دوصورت اصلی تهیه می شود. اول: سایت هایی که تمام اطلاعات آن توسط مدیران سایت درج می شود. دوم: سایت هایی که مخاطبان نیز می توانند اطلاعات خود را در سایت درج کنند.
به طور کلی پیشنهاد ما این است که حتی اگر می خواهید کاربران امکان درج اطلاعات را داشته باشند راهکاری برای بررسی این اطلاعات قبل از انتشار داشته باشید. شما مسئول محتوای سایت خود هستید و اگر کاربران شما در سایت از عباراتی نامناسب استفاده کنند. شما باید پاسخگو باشید و اعتبار سایت شما خدشه دار خواهد شد.
بنابراین فارغ از مسائل سئو نیز باید مدیریت انتشار محتوا توسط افراد معتبر انجام شود. اما برای سئو کردن این محتوا چه باید کرد:


گام اول: تحقیق کلمات کلیدی


در ابتدا گفتیم که سایت های نیازمندی، بسیار ساده مدیریت میشوند. اما این بخش یعنی تحقیق کلمات کلیدی در سایت نیازمندی بیش از سایر سایتها نیاز به صرف وقت و زمان دارد. چراکه شما باید کلمات کلیدی مرتبط با کلیه مشاغلی که در سایت ثبت می کنید را بررسی کنید. نیاز کاربران را یافته و براساس آن محتوای خود را بهینه سازی کنید.
پیشنهاد ما این است که ابتدا یک اصل کلی برای درج محتوا در هر زمینه شغلی ایجاد و سپس تمام مشاغل آن رده را طبق آن ویرایش کنید. به این ترتیب سایت شما داری یک استاندارد مناسب از نظر گوگل و مخاطب نهایی خواهد بود.  
در تحقیق کلمات کلیدی موارد زیر را به خاطر داشته باشید
1-    کلمات کلیدی در سایت های نیازمندی ها دارای بازه های زمانی کوتاه و تکرار شونده هستند. این بازه های زمانی با توجه به نوع آگهی متفاوت است.
2-    کلمات کلیدی طولانی Longtail و کلمات کلیدی LSI در سایت نیازمندی به فراوانی توسط کاربران به کار می رود. زیرا که کاربران اصولاً بدنبال یک فیلد کاری مشخص برای خود هستند.
3-    کلمات کلیدی مورد استفاده توسط سایت های رقیب را تحلیل و استفاده کنید.


گام دوم: تحلیل رقبا


سایت های نیازمندی شباهت ظاهری زیادی به هم دارند این مسئله به دلیل کپی شدن کل سایت توسط رقبا در این صنف است. منظور ما از تحلیل رقبا کپی کردن کل سایت رقبا نیست. اگر سایتی در صنف شما کاربر زیادی دارد شما نمی توانید صرفاً با کپی کردن ظاهر آن نصف مخاطبان را از آن خود کنید.
هدف از تحلیل رقبا در سئو یافتن راهکاری برای پیشی گرفتن از رقیب است. که قطعاً برای دسترسی به این هدف نمی توان سایت رقیب را کپی برداری کرد. در تحلیل رقبا به این موارد توجه کنید.
1-    دسته بندی مشاغل و آگهی های مختلف به چه صورت است.
2-    آیا شما می توانید آگهی مد نظر خود را براحتی در سایت پیدا کنید و یا یافتن دسته بندی اصلی که شما را به آگهی مد نظر هدایت کند دشوار است.
3-    منوهای سایت دارای چه آیتم هایی هستند. آیا سایت لینک های خود در صفحه اول را در منو تکرار کرده است.
4-    تعداد آگهی درج شده در سایت چقدر است.
5-    چه فیلدهای کاری در سایت وجود ندارد.
6-    آیا سایت به مشتریان اجازه درج اطلاعات میدهد یا خیر
7-    برای آگهی های مختلف آیا عکس مرتبط در سایت وجود دارد یا خیر.
8-    کلمات کلیدی سایت به چه صورت انتخاب شده اند.
9-    راهکار سایت برای کلمات کلیدی ترند شده در زمینه نیازمندی ها چیست
10-    راهکار سایت برای ترغیب کاربران به ثبت نام در سایت چیست.
11-    دکمه های ثبت نام در سایت با چه رنگ و چه اندازه ای طراحی شده اند.
12-    کلمات کلیدی برای دریافت بک لینک چگونه انتخاب شده اند.
13-    برای یافتن یک آگهی جستجو کرده و نحوه نمایش آگهی در صفحه جستجو را بررسی کنید.
با تحلیل این موارد شما می توانید براحتی نقاط قوت و نقاط ضعف سایت رقیب را شناسایی کرده و براحتی با تولید محتوایی بهتر از او رتبه ای بهتر در گوگل بدست آورید.


گام سوم: تبلیغات و ایجاد بک لینک


سایت های نیازمندی ها کمترین مشکل را در این زمنیه دارد. اغلب مشتریان شما خود دارای وب سایت و وبلاگی مرتبط با محتوای مد نظر هستند. بنابراین بسادگی میتوان نسبت به ایجاد بک لینک اقدام کرد. اما یک مشکل نیز وجود دارد. مشتریان سایت های نیازمندی اغلب در سایت خود دچار مشکل سئو هستند. بنابراین باید سایت های معتبر را نیز یافت که در آنها نیز لینک تبلیغاتی و لینک های ارائه دهنده اعتبار ایجاد کرد.
در هنگام تولید بک لینک برای سایت های نیازمندی به این نکات توجه کنید:
1-    بک لینک را برای عنوان مطلب و تخصص مورد نطر ایجاد کنید.
2-    ابتدا برای تمام موارد موجود در سایت بک لینک با کلمات کلیدی را ایجاد و سپس نسبت به ایجاد بک لینک با سایر عبارات اقدام کنید.
3-    هنگام ترند شدن یک نیازمندی, آگهی مرتبط در سایت خود را بولد Bold کرده و در صفحه اصلی سایت قرار داده و محتوای مرتبط با آن را تولید کنید.
4-    مدت زمانی که کاربران بدنبال یک آگهی در سایت شما خواهند گشت کوتاه خواهد بود. با افزایش تعداد بک لینک در شبکه های اجتماعی تعداد کاربران سایت خود را افزایش بدهید و سعی کنید از بک لینک های تبلیغاتی نیز استفاده نمایید.


نکته: به هیچ عنوان در سایت های بی ارزش و نامرتبط لینک ایجاد نکنید.

تیم سئو 24 چگونه سایت نیازمندی شما را بهینه سازی می کند؟

تیم سئو24 با در نظر داشتن دانش فنی بالا در زمینه ساختار وبسایت و آگاهی از پارامترهای موثر در نتایج گوگل نسبت به بهینه سازی سایت های نیازمندی به صورت حرفه ای عمل می کند. البته همانطور که توضیح داده شد ساختار سایت می بایست بسیار دقیق بهینه سازی شده باشد که تیم ما با داشتن برنامه نویسان مجرب نسبت به بازنویسی سایت آگهی شما اقدام می کند که در بسیاری از مواقع همین یک اقدام شما را به رتبه های بالای گوگل نزدیک می کند. پس از آن با ارائه ی راهکارهای استاندارد و در عین حال ساده بهینه سازی محتوا را انجام داده و سپس با تعیین استراتژی های متفاوت نتایج سایت شما را دگرگون خواهیم کرد.

برای آنکه بتوانیم سفارش شما عزیزان را بهتر بررسی کنیم، موارد زیر را در تکمیل فرم سفارش حتما در نظر داشته باشید:
  • 1. اگر وبسایت دارید و یا وبسایتی برای نمونه مد نظر شما است حتما آدرس آن را درج نمایید.
  • 2. در بخش توضیحات تمام اطلاعات مربوط به سفارش خود را به صورت کامل و ساده شرح دهید.

پر کردن فیلد های (*) دار الزامی می باشد.