رپورتاژ آگهی

چرا از رپورتاژ آگهی در دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود؟

تمام کسب و کارهایی که وارد فضای مجازی می‌شوند، برای گسترش خدمات و افزایش مشتری‌های خود به دیجیتال مارکتینگ روی می‌آورند. به طور کلی، پس از راه‌اندازی هر کسب و کاری، نیاز دارید خدمات خود را طوری تبلیغ کنید که در میان رقبا، شانس بهتری برای فروش داشته باشید. یکی از راه‌های مرسوم تبلیغ موثر کسب و کار، انتشار رپورتاژ آگهی است. رپرتاژ آگهی مطلبی معتبر در قالب گزارش است که به صورت حرفه‌ای نوشته می‌شود و قصد دارد از راه‌های غیرمستقیم، کالا یا خدمات را تبلیغ کند. رپورتاژ آگهی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا می‌توانید با هزینه ‌ی کم، نرخ بازدید سایت را افزایش دهید و از سایت های معتبر پربازدید، بک لینک با کیفیت بگیرید. بک لینک‌ها به بهبود رتبه سایت شما در گوگل کمک می‌کنند و باعث می‌شوند سایت شما بازدید بیشتری بگیرد.

رپورتاژ آگهی

رپرتاژ آگهی چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

یکی از اصلی‌ترین مباحث سئو، لینک سازی، تبادل لینک و خرید بک لینک دائمی از سایت های معتبر و پربازدید است تا در رتبه گوگل تاثیر بگذارد. رپورتاژ آگهی، نوعی خرید بک لینک دائمی از سایت‌های باکیفیت است که می‌تواند به صورتی چشم‌گیر باعث افزایش ترافیک سایت شما شود.
سایت های خبری معمولا در ازای دریافت مبلغی پول، رپورتاژ شما را منتشر می‌کنند. سایت های خبری بالاتری میزان page authority را در اینترنت دارند. عمر دامنه این سایت ها معمولا بیش از ۵ سال است و دریافت لینک فالو از آن ها، موفقیت بزرگی محسوب می شود.
سایت های سرگرمی نیز page authority بالایی دارند و پربازدید هستند. عمر دامنه بعضی از این سایت‌ها بیش از ۱۰ سال است و انتشار رپورتاژ در آن‌ها، در کسب و کار شما تاثیر چشم‌گیری دارد.


خدمات رپورتاژ آگهی و برندسازی چیست؟

گاه در سایت ها یا مطالب جالب، با متنی همراه می‌شویم که درباره کالا یا خدماتی صحبت می‌کند که پیش از این درباره آن نشنیده بودیم و سپس در اواسط متن، با کالایی آشنا می‌شویم که با توضیحات نوشته‌شده مطابقت کامل دارد. اغلب متن‌هایی که اینطور نوشته می‌شوند، تبلیغات غیرمستقیم هستند و به صورت هوشمندانه، داستان برند را برای مخاطب تعریف می‌کنند و در پایان رسالت خود یعنی برندسازی را انجام دادهاند.

برندسازی خدمت بزرگ رپرتاژ آگهی به کسب و کارهاست؛ زیرا در قالب نوشته ای صمیمی، اثرگذارترین تبلیغ را انجام می‌دهد. در رپورتاژ محدودیتی برای نوشتن متن وجود ندارد، برعکس تبلیغات بنری یا شبکه‌های اجتماعی که محدودیت کاراکتر دارند؛ تنها قدرت نویسندگی مطرح است و بس!

زمانی که رپورتاژ آگهی را به قصد برندینگ می‌نویسید، باید داستان برند و شخصیت برند را به گونه‌ای تعریف کنید که در نهایت، تصویر کاملی از کسب و کارتان در ذهن مخاطب باقی بماند. گرفتن بک لینک دائمی از سایت های معتبر، فرصتی درخشان برای شماست تا با داستانی جذاب، برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید.

لزوم انتشار رپورتاژ آگهی چیست؟

شاید با خواندن توضیحات دچار سردرگمی برای نوشتن رپورتاژ شده‌باشید؛ اما جای نگرانی نیست. رپورتاژ آگهی ها انواع مختلفی دارند و معمولا توسط واحد PR یعنی روابط عمومی تهیه و تنظیم می‌شوند. رپورتاژها را بیشتر با نام DPR می‌شناسند که به معنی «روابط عمومی دیجیتال» است. رپورتاژها تلفیقی از روابط عمومی سنتی و بازاریابی محتوا، شبکه های اجتماعی، قابلیت جستجو و تبلیغات آنلاین هستند.

خدمات رپورتاژ آگهی از نظر فنی، به معنی تبدیل متون تولیدی و محتوای تبلیغی به زبان دیجیتال و انتقال آن به صورت گسترده در فضای اینترنت است، به صورتی که قابل جستجو باشند و در معرض بازدید زیاد قرار بگیرند.

شاید برای شما جای سوال باشد که چرا به سراغ انتشار رپورتاژ آگهی می‌رویم و چرا از سایت هایی مانند سایت های خبری می‌خواهیم که مطلب ما را منتشر کنند؟ یکی از مهم‌ترین اصول انتقال پیام، توجه به منبع انتشار پیام است. زمانی که شما هنوز اعتبار لازم را در فضای کسب و کار به دست نیاورده‌اید، نیاز به صدای قوی‌تری دارید تا شما را معرفی کند. سایت های خبری بلندگوهای خوبی هستند که هم شما را معرفی کنند، هم بک لینک با کیفیت از آن‌ها دریافت کنید. با آرشیو شدن در سایت های خبری، شما در واقع موفق به خرید بک لینک دائمی شده‌اید. لینک های سایت های خبری به دلیل page authorithy و عمر دامنه و میزان بازدید روزانه، ارزش بالایی دارند.

به یاد داشته باشید که انتشار رپورتاژآگهی باید با طراحی کمپین های تبلیغاتی قوی همزمان باشد تا نتیجه مطلوب را دریافت کنید.

 چه سایت هایی برای سفارش رپورتاژ آگهی مناسب هستند؟

برای آنکه بتوانید از انتشار رپورتاژ آگهی در کوتاه مدت، نتایج خوب دائمی بگیرید، بهتر است پیش از چانه زدن بر سر تعرفه رپورتاژ آگهی، به چند نکته توجه کنید.

  • به سایت‌هایی که فقط رپرتاژ آگهی منتشر می‌کنند، سفارش ندهید؛ زیرا اعتبار کمتری دارند و بازدیدکننده‌هایشان نیز کم است.
  • در سایت‌هایی که مزرعه لینک هستند و از لینک‌های خارجی استفاده می‌کنند، سفارش رپورتاژ آگهی ندهید.
  • به سایت هایی که محتواهای یکسان یا مشابه با دیگر سایت‌ها منتشر می‌کنند، سفارش رپورتاژ آگهی ندهید.
  • به کیفیت مطالب وب سایت حساس باشید و اگر مطالب سایت را بی‌کیفیت و ضعیف ارزیابی کردید، به آن‌ها سفارش رپورتاژآگهی ندهید؛ زیرا خرید بک لینک دائمی از این سایت‌ها کمکی به شما نخواهد کرد.
  • از سایت‌هایی که  کلیدواژه‌ها را به صورت مکرر و بیش از حد مجاز استفاده می‌کنند، بک لینک با کیفیت دریافت نخواهید کرد؛ پس دور آن‌ها را خط بکشید.
  • برای سفارش رپورتاژ آگهی، به سراغ سایت‌هایی بروید که معتبر هستند و تازه کار نیستند. در صورتی که این سایت‌ها به شما بک لینک دائمی بدهند، بازدید سایت شما افزایش پیدا می‌کند.
  • بررسی کنید که مطلب شما در ستونی منتشر شود که به چشم بیاید و در میان محتواهای دیگر گم نشود.
  • پیش از  انتشار رپورتاژ، باید ابتدا محتوای مورد نظر خود را با سه کلمه کلیدی، تهیه کنید و سپس محتوا را با توجه به نوع سایت، مخاطب و نیاز کسب و کار خودتان، بهینه کنید.

رپورتاژ آگهی
 

سایت هایی که برای سفارش رپورتاژآگهی مناسب هستند، عبارت اند از:

۱. سایت های دانشگاهی: سایت های دانشگاهی page authorithy بالایی دارند و روزانه بازدید خوبی دریافت می‌کنند. بنابراین خرید بک لینک دائمی از روابط عمومی سایت های دانشگاهی، کار هوشمندانه‌ای است. سایت های دانشگاهی نه تنها از نظر تعداد بازدید به شما کمک می‌کنند، بلکه از نظر کیفی، به شما بک لینک با کیفیت ارائه می‌دهند.

۲. سایت های دولتی و سایت های مرجع: سایت های دولتی نوعی از سایت های مرجع هستند که روزانه هزاران نفر به آن‌ها مراجعه می‌کنند. در صورتی که احتمال می‌دهید مخاطب کسب و کار شما از این سایت‌ها دیدن می‌کند، تردید نکنید و برای سفارش رپورتاژ آگهی به این سایت‌ها  اقدام کنید.

۳. سایت های تخصصی: سایت های تخصصی مرجع، امتیاز بالایی در گوگل دارند؛ زیرا توانسته‌اند مخاطبان همیشگی خود را پیدا کنند. بنابراین مراجع قابل اطمینانی هستند که تبلیغ کسب و کار خود را در قالب رپورتاژ به آن‌ها بسپارید. می‌توانید به این سایت ها سفارش رپورتاژ آگهی بدهید تا رپورتاژی منتقدانه برای شما بنویسند تا محتوای شما طبیعی‌تر باشد.

سفارش رپورتاژآگهی طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟

یک رپورتاژ خوب، حتما حاوی تبلیغ و تمجید محصول شما نیست. نکته‌ای که در سفارش رپورتاژ آگهی نباید از نظر شما دور بماند این است که رپورتاژ آگهی تبلیغ صرف نیست؛ بلکه گزارشی کامل است که نکات انتقادی را نیز همراه خود دارد. همین ویژگی باعث می‌‌شود که رپورتاژها قابل اعتماد باشند و مخاطب در حین خواندنشان، آن‌ها را بپذیرد.

اشتباهات رایج در سفارش رپورتاژ آگهی

۱. سفارش رپورتاژ آگهی به تعداد زیاد

نباید تصور کنید که هرچه بیشتر رپورتاژ منتشر کنید، نتیجه بهتری می‌گیرد. با این کار موجب می‌شوید که گوگل به شما مشکوک شود و در زمان کوتاهی، پنالتی می‌شوید. در انتشار رپورتاژ آگهی به کیفیت توجه کنید و نه کمیت. از خاطر مبرید که رپورتاژ در واقع خرید بک لینک دائمی است؛ پس سرنوشت سایت خودتان را با عجله کردن، خراب نکنید.

۲. انتشار رپورتاژ یکسان در سایت های مختلف

حتما از حساسیت گوگل درباره متن‌های کپی شده مطلع هستید. اگر مطلبی را به صورت یکسان در چندین سایت منتشر کنید، تیشه به ریشه خودتان زده‌اید و این کار رتبه شما را در گوگل افزایش نمی‌دهد. بنابراین مهم است که برای سفارش رپورتاژ آگهی، مطالعه‌ای جامع درباره سایت‌هایی که انتخاب کرده‌اید، انجام دهید و سپس محتوای مناسب هر سایت را تولید کنید. می‌توانید مطالبتان را با کلمه های کلیدی مختلفی سئو کنید اما هرگز یک متن را بیش از یک بار استفاده نکنید.

۳. خرید خدمات رپورتاژ آگهی بدون تحقیق و بررسی

ممکن است ابتدا از خدمات پکیج رپورتاژ برخی سایت‌ها دیدن کنید و پس از دیدن تعرفه رپورتاژ آگهی، هزینه را پرداخت کنید اما نتیجه دلخواه نصیبتان نشود. علت آن است که سایت‌ها عموما برای راحت‌تر کردن کار خودشان به شما لینک‌های بی کیفیت ارائه می‌دهند. بنابراین پیش از پرداخت هزینه برای خدمات رپورتاژ آگهی، از اعتبار سایت ارائه دهنده پکیج، مطمئن شوید.

تعرفه رپورتاژ آگهی چقدر است؟

قیمت رپورتاژ آگهی بر اساس معیارهای مختلفی تعیین می‌شود. به علاوه، ممکن است این قیمت از کشوری به کشور دیگر و از سایتی به سایت دیگر فرق کند. با این وجود، عواملی که می‌تواند شما را با نحوه حساب کردن قیمت رپورتاژآگهی آشنا کند عبارت است از:

۱. عمر دامنه سایت

۲. اعتبار و معروفیت سایت

۳. تعداد لینک های خارجی موجود در صفحه

۴. تعداد رپورتاژهای منتشر شده

خدمات رپورتاژ آگهی سئو ۲۴

همکاران ما در سئو ۲۴ پس از ثبت سفارش شما، بررسی های لازم بر روی سایت های ایرانی را انجام می‌دهند و سایت هایی را که می‌توانید برای انتشار رپورتاژآگهی به سراغشان بروید، به شما معرفی می‌کنند و قیمت رپورتاژ آگهی را به شما اعلام می‌نمایند. متخصصان سئو ۲۴ برای خرید بک لینک دائمی و گرفتن بک لینک با کیفیت از سایت‌ها، به شما مشاوره می‌دهند و بهبود رتبه سایت شما را در گوگل، تضمین می‌کنند. 

برای اطلاع از قیمت رپورتاژ آگهی به پرتال سئو ۲۴ مراجعه کنید.

مراحل انجام خدمات رپورتاژ آگهی سئو ۲۴

۱. ثبت سفارش رپورتاژ آگهی

۲. بررسی سفارش توسط کارشناسان، ارائه نمودارها و تحلیل‌های لازم برای ارائه راهکارهای مفید جهت انتشار رپورتاژ

۳. انتخاب سایت های مرتبط، تحلیل کیفیت محتوا، بررسی لینک های خروجی سایت، ازریابی عمر دامنه و page authority

۴. تعیین نمودن مخاطبان سایت‌های انتخاب شده جهت تولید محتوا

۵. استخراج کلمات کلیدی مناسب برای تهیه رپورتاژ

۶. برآورد هزینه تولید رپورتاژ و اعلام به مشتری

در صورت تمایل مشتری، محتوای رپورتاژ آگهی توسط تیم تولیدمحتوا سئو ۲۴ انجام می‌گیرد و در غیر این صورت، مشاوران سئو ۲۴ در تمامی مراحل با نظرات خود، شما را یاری خواهند کرد.