• سئو 24
  • مقالات
  • نظرات مشتریان
  • درباره ما
  • تماس با ما
عضویت ورود   ۰۲۱-۸۶۰۸۶۸۶۴ پورتال مشتریان
  • خدمات سئو  
    • سفارش سئو
    • تعرفه سئو
    • افزایش رتبه سایت
    • مشاوره سئو
    • صفحه اول گوگل
  • آموزش سئو  
    • دوره جامع آموزش سئو
  • دیجیتال مارکتینگ  
    • خدمات تولید محتوا  
      • تعرفه تولید محتوا
    • رپورتاژ آگهی  
      • تعرفه رپورتاژ آگهی
      • رپورتاژ آگهی چیست
    • بازاریابی اینترنتی  
      • تبلیغات در گوگل
  • نمونه کارها
  • درباره ما
  • تماس با ما
سئو 24
سئو24
دیجیتال مارکتینگ
معرفی بهتررین راه حل های مشتری مداری در دنیای مجازی

معرفی بهتررین راه حل های مشتری مداری در دنیای مجازی

  • آموزش بازاریابی اینترنتی
  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶
  • نمره کاربران :4.8از5

مشتری مداری مهارتی است که موجب می شود مشتری بالقوه شما تبدیل به مشتری دائم شود. زمانی که بتوانید مشتری را در کوتاه ترین مدت به بهترین نحو به هدف خود برسانید این مهارت را کسب کرده اید. به این ترتیب مشتری مدت زمان بیشتری را با شما در ارتباط خواهد بود و رضایت وی از خدمات و محصولات شما موجب می شود تا به خوبی از محصولات یا خدمات جدید استقبال کنند.

مهارت های مشتری مداری

مشتری مداری

راه های مختلفی برای نگه داشتن مشتری وجود دارد ، یکی از راه هایی که امروزه طرفدار بسیاری پیدا کرده بازاریابی از طریق ارسال ایمیل های انبوه است.

بازاریابی از طریق ارسال ایمیل نیازمند دانستن استراتژی های پایه است تا نتایج مطلوبی را موجب شود. نیازی نیست تا در همه ی ریزه کاری ها حرفه ای باشید ، همینکه بر قواعد پایه مسلط شوید کافی است تا بتوانید از این روش بازاریابی حداکثر بهره مندی را ببرید.

در ادامه به توضیح قواعد اولیه ای که نیاز دارید برای نگه داشتن مشتری خود بدانید می پردازیم.

نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید

اگر خبرنامه هایی که ارسال می کنید در سلیقه ی مشتری شما نباشد فقط وقت خود را تلف کرده اید. تنها در صورتی مشتری مجدد به شما مراجعه خواهد کرد که بتواند نیازهای خود را از طریق شما برطرف کند ، در صورتی که شما بتوانید این نیازها را به بهترین نحو پاسخ دهید و رضایت وی را با عرضه ی بهترین خدمات جلب کنید هرگز مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

صفحه فرودی ایجاد کنید که در آن مشتری بتواند به راحتی هدف شما را دنبال کند. به عنوان مثال اگر شما ارائه دهنده ی کتاب های الکترونیکی هستید این صفحه می تواند شامل بخش دانلود کتاب الکترونیکی باشد، اشتراک افراد در وبلاگ را فراهم آورد ، یا کوپن های رایگانی برای استفاده از برند شما را در اختیار بگذارد.

ابتدا نکات کلیدی زیر را برای صفحه ورود خود در نظر بگیرید:

  • پیشنهاد خود را به همراه تصویری مرتبط مشخص کنید
  • متنی که به خوبی پیشنهاد شما را توضیح می دهد ایجاد کنید
  • توضیحات تکمیلی را به آن اضافه کنید (مزایا ، نظرات سایرین و …)
  • افراد را به تکمیل فرایند ترغیب کنید ( از رنگ های مکمل و جذاب استفاده کنید )

با استفاده از نرم افزارهای صفحه ی ورود مانند Get Response و Unbounce می توانید این امکانات را برای سایت خود طراحی کرده و به آن اضافه کنید.

در نظر داشته باشید که صفحه ی فرود شما دربرگیرنده ی مطالبی باشد که مشتری به دنبال آن است و مهم تر از آن مطالب را به گونه ای سامان دهی کنید که به راحتی قابل رویت باشند.

خبرنامه هایی خواندنی متناسب با هدف مشتری تولید کنید

خبرنامه ها ابزار شخصی هر برند برای ارتباط با مخاطبان خود محسوب می شوند و امکان اشتراک گذاری سریع محتوای برند برای کاربران را ایجاد می کند.

با این حال در ارسال خبرنامه ها باید نهایت دقت را به کار گرفت. کوچکترین خطایی در طراحی ، قالب و محتوا می تواند موجب از دست رفتن تعداد زیادی مشترک شود.

در اینجا تعدادی خبرنامه به عنوان نمونه آمده است که شما می توانید دید کلی از آن به دست آورید:

استراتژی های ارسال خبرنامه

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه اول به دست می آید:

  • توضیح ساده در مورد وبلاگ ارسال شده باعث می شود که خواننده دید کاملی از مقاله به دست آورد.
  • بررسی کوتاه مطلب بعدی پیش زمینه ای در مورد کیفیت و تناوب کار برای مشترک ایجاد می کند.

به وسیله ی نظرسنجی و اطلاع از سلیقه ی مشترکان خود می توانید محتوای مورد نظر آنها را تولید نمایید.

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه دوم به دست می آید:

  • به مشترکان خود اجازه ی مشارکت و هم فکری در انتخاب موضوعات دهید. به این ترتیب مقاله ی بعدی شما کشش بیشتری خواهد داشت.
  • تبادل نظر با مشتریان به شما کمک می کند تا مطالبی که در آنها ضعف دارید را ارتقا دهید و ارتباط خود با مشتری را بهبود بخشید.

وبلاگ های جدید خود را به صورت لیست به مشترکان خود معرفی کنید.

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه سوم به دست می آید:

  • اگر شما در هفته چند مقاله ارائه می دهید ، خبرنامه ی دوره ای می تواند به مخاطبانتان کمک کند تا از آپلود آخرین مقاله ها با خبر شوند.
  • شرایط اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را ایجاد کنید تا خبرنامه ی شما به بهترین نحو منتشر شود.

در خبرنامه ی خود راه های تماس مشتری با خود را مشخص کنید

خبرنامه

دیدگاه هایی که از خبرنامه آخر به دست می آید:

  • مشترکان خود را از تولید محصولات جدید مطلع کنید. به این ترتیب افراد پیش زمینه ای از محصولات شما خواهند داشت و اگر مشکلی در آن وجود داشته باشد گزارش مناسبی خواهند داد.
  • از پروفایلهای اجتماعی برای پاسخگویی به سوالات مشتریان در مورد محصولات خود کمک بگیرید ، به این ترتیب تعامل آسان و خوبی را با مشتریان خود خواهید داشت.

راه های دسترسی افراد به محتوای خود را آسان تر کنید

مطالب رایگان باید برای کاربران به راحتی قابل دانلود و استفاده باشند. این شرایط نه تنها برای شناسایی بهتر برند شما است بلکه کمک بزرگی به لینکسازی ، اشتراک گذاری های اجتماعی و معرفی هرچه بهتر سایت شما می کند. هرچقدر محتوای تولیدی شما مفید تر باشد ، مخاطبان شما نیز به انتشار و گسترش آن کمک خواهند کرد و پیشرفت شما را در زمینه ی کاری مورد نظرتان میسر می کنند.

نکاتی برای دسترسی بهتر عموم به محتوای تولید شده :

  • از مهم ترین قسمت های سایت به این مطالب لینک دهید. (مانند هدر ، سایدبار (ستون کناری) ، بخش انتهایی صفحه و …)
  • موارد غیر ضروری را از صفحه ی فرود حذف کنید.
  • با ایجاد اجتماعات مرتبط مانند وبلاگ ها ، انجمن ها و … داشته های خود را گسترش دهید.
  • از راه های مختلف به محتوای خود لینک دهید و آن را در شبکه ی جهانی توزیع کنید.

همچنین می توانید مطالب خاص خود را تنها برای کسانی که به سایت شما دسترسی دارند ، مشترکان سایت یا حتی فقط مشتریان فعلی خود ایجاد کنید. با ایجاد چنین محتوایی اهمیت مشتریان خود را به آنها متذکر شده و باعث بهتر دیده شدن کار خود می شوید.

نتیجه ی نهایی

مشتری مداری نباید گره کار برندهای مختلف شود. هرچند آن برند گسترده باشد. مشتری مداری زمانی با موفقیت صورت می پذیرد که بهترین تجربه ی کاربر در زمان استفاده ی وی از محصولات یا خدمات شما حاصل شود. پس به یاد داشته باشید رمز اول موفقیت در جذب مشتری ارائه ی خدمات یا محصولات خوب است.

 برچسب ها:
  • افزایش رتبه سایت
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • تکنیک های سئو
نظرات (3 نظر)

 mohammad  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

ممنون خانم گرگین پور! عالی بود

 علیرضا  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

سلام
به نظر شما ایجاد فرم لندینگ پیج در پایان تمام مقالات سایت مناسب است ؟

 سئو 24  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

بستگی به نحوه اجرا دارد. اما در حالت کلی میتواند مفید باشد.

انتشار مطلب
مقالات مرتبط
رپورتاژ آگهی چیست؟ و چه اهمیتی در سئو دارد؟ رپورتاژ آگهی چیست؟ و چه اهمیتی در سئو دارد؟
4 گام برای نوشتن محتوایی که موجب بهبود نرخ تبدیل میشود 4 گام برای نوشتن محتوایی که موجب بهبود نرخ تبدیل میشود
اشتباهات رایج در طراحی وب سایت اشتباهات رایج در طراحی وب سایت
گوگل پلاس و مزایای فعالیت در آن برای همه گوگل پلاس و مزایای فعالیت در آن برای همه
7نکته ی تولید محتوا برای تجارت های کوچک 7نکته ی تولید محتوا برای تجارت های کوچک
دسته بندی مقالات
آموزش Google Webmaster Tools - سئو 24 آموزش وبمستر تولز
آموزش بازاریابی اینترنتی -Internet marketing - سئو 24 آموزش بازاریابی اینترنتی
تحلیل سایت های اینترنتی - سئو 24 تحلیل سایت
اصطلاحات رایج در سئو اصطلاحات سئو
دسترسی سریع
  • سفارش سئو
  • تعرفه سئو
  • مشاوره سئو
  • دوره جامع آموزش سئو
  • درباره ما
خدمات
  • سئو سایت گردشگری
  • سئو سایت خبری
  • سئو سایت فروشگاهی
  • سئو سایت نیازمندی
  • بازاریابی اینترنتی
  • تبلیغات در گوگل
  • تحلیل و آنالیز سایت
برچسب ها
تفاوت لینک فالو و نوفالو بهینه سازی طراحی سایت بررسی آنلاین سئو سایت افزایش ترافیک سایت جستجوی معنایی پیج رنک گوگل بهینه سازی محتوا بالا بردن رتبه سایت آنالیز رقبا آموزش لینک بیلدینگ آمار و حقایق سئو اهمیت متا تگ ها در سئو افزایش سرعت سایت
تماس با ما
  • تهران، , خیابان گاندی، کوچه بیست و سوم، پلاک 3، زنگ 1
  • تلفن تماس: 02186086864
  • تلگرام: 09027362447
سئو 24

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمامی حقوق نزد سئو 24 محفوظ است. طراحی سایت توسط وب 24

لوگو ی ساماندهی سئو 24

  • ۰۲۱۸۶۰۸۶۸۶۴
  • ثبت نام در باشگاه مشتریان سئو 24
  • نمونه کارهای سئو 24
  • ثبت سفارش در سئو 24
  • ارتباط از طریق تلگرام
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام سئو 24
 ثبت سفارش