• سئو 24
  • مقالات
  • نظرات مشتریان
  • درباره ما
  • تماس با ما
عضویت ورود   ۰۲۱-۸۶۰۸۶۸۶۴ پورتال مشتریان
  • خدمات سئو  
    • سفارش سئو
    • تعرفه سئو
    • افزایش رتبه سایت
    • مشاوره سئو
    • صفحه اول گوگل
  • آموزش سئو  
    • دوره جامع آموزش سئو
  • دیجیتال مارکتینگ  
    • خدمات تولید محتوا  
      • تعرفه تولید محتوا
    • رپورتاژ آگهی  
      • تعرفه رپورتاژ آگهی
      • رپورتاژ آگهی چیست
    • بازاریابی اینترنتی  
      • تبلیغات در گوگل
  • نمونه کارها  
    • سئو سایت گردشگری
    • سئو سایت خبری
    • سئو سایت فروشگاهی
    • سئو سایت نیازمندی
    • سئو سایت شرکتی
  • درباره ما
  • تماس با ما
سئو 24
سئو24
آموزش بهینه سازی سایت
برندها به عناوین مطالب شما در گوگل افزوده میشود!

برندها به عناوین مطالب شما در گوگل افزوده میشود!

  • شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶
  • نمره کاربران :4.8از5

برند

چندی پیش مشکلاتی برای برخی از مدیران سایتها پیش آمده بود که عنوانینی که برای نوشته های سایت خود وارد انتخاب میکردند، دقیقاً همان عناوین در گوگل نمایش داده نمیشود و برخی از حروف دیگر به نمایش در می آید. که برای بعضی سبب نگرانی شده بود. برای اینکه بیشتر متوجه شوید به تصویر زیر دقت کنید.

عبارات اضافی

بله همانطور که مشاهده کردید در تصویر فوق، عبارت دانلود ۹۳ در سایت دانلود رایگان نرم افزار www.download93.com در عنوان نوشته وارد نشده ولی در گوگل نمایش داده میشود، همچنان عبارت SEO Chat نیز در عنوان لینک فوق اضافه نشده ولی در گوگل به نمایش در می آید.

علت نمایش عبارات اضافی در عنوان های مطالب در گوگل چیست؟

گوگل به ادامه روند افزایش کیفیت جستجو و جذب سایتهای با کیفیت در رتبه های بالا، گاهی نیاز دارد تصمیم کاربر را نیز بفهمد که کدام سایت را انتخاب میکند! برای مثال زمانی که شما در گوگل عبارت: ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز را جستجو میکنید، معمولا واضح هست که اگر سایر سایتها در رتبه اول هم قرار داشته باشد، کاربران بر روی آن کلیک نمیکنند و بر روی لینکی کلیک میکنند که مربوط به گوگل باشد؛ زیرا کاری که میخواهند انجام دهند فقط در سایت گوگل قابل انجام است. و یا گاهی اگر دنبال سایر موارد هستید و در گوگل جستجو میکنید، اگر قبلا با نام سایت آشنا باشید و تجربه خوبی با آن داشته باشید، گرچه رتبه اول نداشته باشد ولی باز هم بر روی آن کلیک میکنید. پس لازم است تا برندها و نام های تجارتی سایت ها در عنوانین نوشته ها در گوگل هم نمایش داده شوند تا کاربران از برندهای معتبر استفاده کنند.

چگونه برند را به گوگل معرفی کنم؟

گوگل در حال حاضر ابزار خاصی ندارد تا برند تان را وارد کنید و در عناوین مطالب شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. در واقع گوگل به صورت خودکار برند شما را شناسایی می کند و بر همین اساس برند را به آدرس صفحات سایت شما اضافه می کند.

گوگل چگونه نام برند شرکت را با خبر میشود؟

معیارهای زیادی برای اینکه گوگل از برند شرکت شما مطلع شود وجود دارد؛ برای مثال بیشترین Anchor text های لینک شده سایت شما و سایر اطلاعاتی که گوگل به آن دسترسی دارد و از آن آگاه است.

گوگل برند را اشتباه انتخاب کرده، چطور تغییر دهم؟

اگر اسم غیر برند شما زیاد لینک شده است، سعی کنید Anchor text را به اسم برند تغییر دهید و یا Anchor text های جدیدی را به نام برند خود ایجاد کنید. البته بسیار محتاط باشید که این کار باعث جریمه شدن (پینالیز) سایت شما نشود.

این ویژگی را دوست ندارم، چگونه جلوگیری کنم؟

در حال حاضر چنین راهی وجود ندارد، در واقع این کار زیاد منطقی نیست! جستجو کنندگان حق دارند از برند های معتبر استفاده کنند، پس برند موفق و معروفی باشید. اما اگر عنوان های سایت شما به اندازه کافی جذاب و طولانی باشند، چنین اتفاقی نمی افتد، در واقع گوگل زمانی این کار را خواهد کرد که عناوین مناسب نداشته باشید و یا عنوان های شما کوتاه باشند.

 
 
 برچسب ها:
  • بهینه سازی محتوا
  • محتوای تکراری
  • تولید محتوای سایت
  • بازاریابی محتوا
  • تکنیک های سئو
نظرات (10 نظر)

 پارسا گیم  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

این مشکل را چطوری باید رفع کرد ؟
می دونم گفتی
متوجه نشدم
منظور ات را خلاصه می گی

 مدیر سایت  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

راهی وجود نداره به صورت کل!
یعنی هرکاری بکنید برای سایتی که گوگل تصمیم گرفته باشه برند رو توی عنوان مطالبش نشون بده، نتیجه نمیده!
فقط میتونید با تغییر Anchor Text گوگل رو کمک کنید که در مورد برندی که انتخاب کرده تجدید نظره کنه… خیلی محتاط باشید که با تغییر Ancrhor Text سایت شما جریمه نشه ( سعی کنید طبیعی کار کنید و خیلی روی Anchor Text فشار نیارید)

 فیلم  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

خوب تو زبان اینگلیسی این مشکل نیست
ولی فارسی هست
درسته ؟

 مدیر سایت  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

نه فرقی نمیکنه.

 سعيد  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

بابت این مطلب بسیار ممنونم.مفید بود

 ﺑﻬﻴﻨﻪ ﺳﺎﺯﻱ ﻭﺑﺴﺎﻳﺖ  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

ﻭﺑﺖ ﺟﺪﻳﺪﺕ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﻋﻠﻲ ﺟﺎﻥ
ﺩﻭﻣﻦ
ﺍﻳﻦ ﻣﻄﻠﺒﻪ ﻋﺎﻟﻲ ﺑﻮﺩ

 حمید  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

با سلام
یک سوال داشتم . من یک وبلاگ در زمینه دانلود دارم . تا چند ماه پیش صفحه ۷ و ۸ گوگل در بخش دانلود بود . چند هفته پیش به علت تغییرات وبلاگ رو چند روز بستم . اما حالا کلا از تمامی صفحات حذف شدم . با اینکه روزی دو تا مطلب توش میزنم و میخواستم بپرسم آیاراهی برای بازگرادنیش هست ییا نه.
با تشکر

 مدیر سایت  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

علیک سلام
نباید در مدت طولانی سایت را ببینید.
بله امکان بازگردانی رتبه قبلی سایت با بروزرسانی مرتب، فعالیت در شبکه های اجتماعی و اعمال سایر امورات مثبت سئو پس از یک مدت نه چندان طولانی باز خواهد گشت.

 سفیدبرفی  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

سلام
یه پست هم درباره برچسب زدن صحیح بذارید
من به جز افغان سئو کسی رو قبول ندارم
تو سایت گشتم نبود. ممنون
یه سوال داشتم:
تو برچسب ها کلمات فارسی رو با کاراکتر انگلیسی میزنم واسه کسایی که یادشون رفته زبان کیبوردشون رو فارسی کنن. مثل ,vn\vs \hvsd این کار خوبه یا بد.

 مدیر سایت  ۱۳ آبان ۱۳۹۶ 5 از 5 ۰ ۰

سلام خوب نیست، سایتتونو بخاطر عده ای اندک تازه کار که فراموش میکنن کیبوردشونو فارسی کنن و سرشونو بالا نگه دارند، خراب نکنید.

انتشار مطلب
مقالات مرتبط
ابزارهای سئو برای صرفه جویی در زمان- افزونه های مرورگر کروم برای سئو ابزارهای سئو برای صرفه جویی در زمان- افزونه های مرورگر کروم برای سئو
سئو تکنیکال و بازاریابی محتوا و اولویت آنها در سئو سایت سئو تکنیکال و بازاریابی محتوا و اولویت آنها در سئو سایت
اهمیت به کارگیری وبمستر تولز گوگل برای سئو سایت اهمیت به کارگیری وبمستر تولز گوگل برای سئو سایت
آیا باید به سمت سایت های AMP حرکت کرد آیا باید به سمت سایت های AMP حرکت کرد
سئو تکنیکال چیست؟ چگونه با سئو تکنیکال سایت خود را بهینه سازی کنیم سئو تکنیکال چیست؟ چگونه با سئو تکنیکال سایت خود را بهینه سازی کنیم
سئو سایت برای موبایل در سال 2018 با هدف افزایش نرخ تبدیل سئو سایت برای موبایل در سال 2018 با هدف افزایش نرخ تبدیل
اشتباهات رایج در به کارگیری تکنیک های سئو که باید از آنها اجتناب کرد اشتباهات رایج در به کارگیری تکنیک های سئو که باید از آنها اجتناب کرد
دسته بندی مقالات
آموزش Google Webmaster Tools - سئو 24 آموزش وبمستر تولز
آموزش بازاریابی اینترنتی -Internet marketing - سئو 24 آموزش بازاریابی اینترنتی
تحلیل سایت های اینترنتی - سئو 24 تحلیل سایت
اصطلاحات رایج در سئو اصطلاحات سئو
دسترسی سریع
  • سفارش سئو
  • تعرفه سئو
  • مشاوره سئو
  • دوره جامع آموزش سئو
  • درباره ما
خدمات
  • سئو سایت گردشگری
  • سئو سایت خبری
  • سئو سایت فروشگاهی
  • سئو سایت نیازمندی
  • بازاریابی اینترنتی
  • تبلیغات در گوگل
  • تحلیل و آنالیز سایت
برچسب ها
تفاوت لینک فالو و نوفالو بهینه سازی طراحی سایت بررسی آنلاین سئو سایت افزایش ترافیک سایت جستجوی معنایی پیج رنک گوگل بهینه سازی محتوا بالا بردن رتبه سایت آنالیز رقبا آموزش لینک بیلدینگ آمار و حقایق سئو اهمیت متا تگ ها در سئو افزایش سرعت سایت
تماس با ما
  • تهران، , خیابان گاندی، کوچه دهم ، پلاک 4، زنگ سوم
  • تلفن تماس: 02186086864
  • تلگرام: 09027362447
سئو 24

طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

تمامی حقوق نزد سئو 24 محفوظ است. طراحی سایت توسط وب 24

لوگو ی ساماندهی سئو 24

  • ۰۲۱۸۶۰۸۶۸۶۴
  • ثبت نام در باشگاه مشتریان سئو 24
  • نمونه کارهای سئو 24
  • ثبت سفارش در سئو 24
  • ارتباط از طریق تلگرام
  • آدرس صفحه ی اینستاگرام سئو 24
 ثبت سفارش